|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...DM - mange har kål i, men jeg foretrekker bittesmå biter av selleri.
![]() |
#22 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...Er det mulig å lage melkefri waldorfsalat? Jeg har Erlet og sour supreme. Majones går fint.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...
Tja, hvis kjøkkenmaskinen går i stykker og man lider av feks leddgikt, senebetennelse eller andre lidelser så er det veldig vanskelig for ikke å si umulig å piske krem på egenhånd. (nå vet ikke jeg om så er tilfelle her da, jeg tok bare et eksempel fra min egen hverdag.
![]() |
#24 |
Live and let live
|
Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått testet det enda. Gi meg en lyd om du tester da. (Det er Erlet jeg har tenkt på å teste med også.)
![]() |
#25 |
Tankefull
|
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...Lager selv og bruker kun krem og rømme.
![]() |
#27 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...Waldorfsalat smaker ikke godt uansett hvor mye rømme du blander i |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Epikur
|
Nei, nei. Ikke kål!
Jeg har hatt senebetennelse halve livet, så jeg vet at det ikke er så greit.
![]() |
#30 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...Hodekål i tynne, tynne strimler.
![]() |
#31 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...Jeg bruker aldri majones, kun fløte/rømme eller fløte/creme fraiche. Og så må det være grønne epler, blå druer, selleristang og valnøtter. Ananas syns jeg blir for mye fruktsalat, og kål bruker jeg heller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Originala
|
Ja, tynne strimler av kål er knallgodt i. Gjerne rødkål. Det blir så crispy og herlig - mye bedre enn trælete selleri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...Nå har jeg kjøpt ingredienser til min aller første waldorfsalat. Hejjegud, så påvirket man blir her inne.
![]() |
#35 |
Originala
|
Nå må du nesten legge ut ingrediensene, så vi kan diskutere om det var et lurt valg av deg eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...Jeg har kjøpt litt av alt, unntatt nøtter. Og ingen kål heller.
![]() |
#37 |
Originala
|
Selleri skal du ha, men ikke nøtter?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Den Waldorf-salaten man kjøper ...Selleri er djevelens verk. Tror det er den eneste grønnsaken jeg absolutt ikke liker. Nei, fennikel også. Dumme Peppes som har fennikel i pizzasausen!
![]() |
|
|