Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du siste timen av året?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-09, 00:31   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du siste timen av året?

Godt nytt år!

Hundene, kattene og alle er rolige.
Jeg var inne med minsten og dyrene under den verste avfyringen her.
Hundene var igrunnen helt greie, den ene bjeffet litt.Ikke så vettaskremte jeg hadde trodd på forhånd. Minstepus er helt eplekjekk her.

Gammel 01-01-09, 00:34   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig var det vanvittig kjipt å ha en himmels som ikke ble lyst opp, selv om jeg har aldri så mye forståelse for forbudet.

Gammel 01-01-09, 00:40   #3
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har vært på feiring i grillhuset til et vennepar av oss, voksne og barn. Så pakket jeg ungene i bilen og kjørte hjem. Igjen på festen er kjæresten min, og jeg må innrømme at jeg ikke synes noe om å ikke være sammen med kjæresten min når klokka slår tolv på nyttårsaften. Får håpe han koser seg på fest i det minste.

Her som vi bor er det ikke mange hus, og det var tett snøvær kl tolv, så det var ikke mange rakettene å se.

Sist redigert av Silence : 01-01-09 kl 00:48.
Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 00:41   #4
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

23.00-00.30 - scrappet. Barna hadde venner på besøk.
00.30-00.00 - ute i kulda. :hutre:

Gammel 01-01-09, 01:07   #5
Left
Passiv

Standard

Stille og rolig her. Har tatt et helt glass vin, og det er jo nesten som å ramle utpå når man er så gammal som meg
Storebror ville veldig gjerne se på rakettene, så han la seg kl 21.00 med lovnad om å bli vekket. Han var så trøtt, at å være oppe helt til midnatt var et nytteløst prosjekt. Han ble forsøkt vekket av både mor og far da det nærmet seg, men han var helt bevisstløs. Ja ja, vi får ta det til neste år
GODT NYTT ÅR alle sammen!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.