|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Om du var en fyldig modellHvis jeg skulle vært modell, hadde jeg garantert måttet ta alle de oppdragene som bød seg, så ja, absolutt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Om du var en fyldig modell
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du var en fyldig modellMed mindre man er Clauda Schiffer og co og har nok penger fra før av, er det ikke bare å si nei takk til oppdrag når man er modell, så det er fullt mulig jeg hadde sett meg nødt til å gjøre det. Men reklamen var helt skrekkelig.
![]() |
#26 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Ja, det er nok litt individuelt. For mitt vedkommende hadde det kommet an på hvordan økonomien var da jeg fikk tilbudet.
![]() |
#27 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du var en fyldig modellNei, det hadde jeg aldri gjort. Jeg reagerte på denne reklamen når jeg så den tidligere i stad. Synes den er ufin. Ser overhodet ikke humoren i den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Passiv
|
![]() Sv: Om du var en fyldig modellDefinitivt ikke, det er noe nedverdigende over denne reklamen. |
![]() |
![]() |
#30 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du var en fyldig modellUsmaklig reklame, men ikke utenkelig oppdrag.
![]() |
#32 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Om du var en fyldig modell
![]() |
#33 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Om du var en fyldig modellNå trenger jeg litt forklaring her... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Om du var en fyldig modellJeg reagerer heller ikke nevneverdig på reklamen. Kjenner meg til og med litt igjenn jeg. Jeg har nok stått slik noen ganger....Den gjennkjennelsen er veldig ubehagelig og kjenne på men det gjør ikke reklamen dårlig, kanskje tvert imot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Om du var en fyldig modellDet er hele settingen, Carrera. Har du spist for mye i julen? Som om det skal være forbudt å nyte god mat i julen. Se forøvrig tråden om barnetv og juleslanking. Deretter viser det, som vanlig, en feit person uten viljestyrke, som står på hodet i kjøleskapet. For alle vet jo at alle feite ikke klarer å kun holde seg til julematen, men fortsetter og fortsetter og fortsetter ... Så ja, den er nedlatende. Den skriver under på en stereotypi som ikke nødvendigvis er sann.
![]() |
#36 |
Passiv
|
![]() Sv: Om du var en fyldig modellHadde det gått på en reklame som viste at store damer også kan være flotte, så kanskje. Den reklamen der er jo bare trist. |
![]() |
![]() |
#37 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes det er teksten i sammenheng med bildet. Teksten retter seg strengt tatt ikke mot overvektige, den retter seg mot folk som føler seg feit etter å ha spist for mye i jula. Og så bruker de et bilde av en overvektig for å illustrere hvordan man føler seg og litt som trussel på hvordan man kan ende opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Om du var en fyldig modell |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|