|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Unik
|
![]() Sv: Sofa med chaiselong. In, ut, varig eller døgnflue?Apple: Fordi eg var møkk lei den og den var blitt så skitten og fæl. Vondt å sitte der som delane møttes var det og. Så den forsvann vekk ( og opp til ungane ) mens eg og mannen har fått ein pitte liten 2 seters sofa her nede som akkurat passer inn i hukket.
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sofa med chaiselong. In, ut, varig eller døgnflue?Tror forøvrig ikke jeg får overtalt mannen til fast chaiselongdel, men en puff kan jeg nok kanskje få til.
![]() |
#4 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Sofa med chaiselong. In, ut, varig eller døgnflue?Bare ikke finn på å bestille fra Living - da får du antagelig ikke det du har bestilt før etter at du har avbestilt og de har glemt å sende deg pengene tilbake.
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Sofa med chaiselong. In, ut, varig eller døgnflue?Jeg gir egentlig beng i om det er ut eller inn, og skal ha en sånn når mitt svære grønne plysjmonster (som jeg elsker veldig, veldig høyt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Sofa med chaiselong. In, ut, varig eller døgnflue?
Jeg er fremdeles veeldig nysgjerrig på plysjmonsteret i sin fulle prakt.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sofa med chaiselong. In, ut, varig eller døgnflue?Hadde jeg behøvd ny sofa og falt for en slik modell hadde det ikke brydd meg en cm. om det var døgnflue eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|