|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Jeg hadde gått over alt innendørs for å sjekke at jeg ikke hadde lagt igjen noe, og tatt med søppel samtidig. Men ikke styrt noe med å støvsuge eller vaske nei.
|
|
|
#2 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Har aldri til dags dato vasket en bil jeg har byttet før jeg leverte den.
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Hadde tatt en kjapp rydding og evt støvsuging inne i bilen, og om den er fryktelig møkkete utvendig, så hadde jeg svingt innom en vaskehall på vei til levering. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Vasking er jo bortkastet, siden de uansett vasker den. Men jeg ville ryddet ut søppel, da. Og kanskje børstet bort de verste smulehaugene. :bilsjuske:
|
|
|
#5 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Hva med jobbtilfredsstillelsen til han Bengt Johan i bilpleiefirmaet som vasker og klargjør bilene til salg? Skal ikke han for en gangs skyld få muligheten til virkelig å rette ryggen, slå seg på brystet og tenke: "I made a difference!"?
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Det må faktisk være mye mer tilfredsstillende å vaske biler som faktisk er skitne, enn å flikke på hvem-det-nå-var-her som har bil som aldri er skitten?
|
|
|
#8 |
|
heimføing
|
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Når prisen allerede er avtalt spiller det ingen rolle. Da hadde jeg fjerna tingene mine og kanskje søpla, eller i det minste samla det i en pose på dørken. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Foreldrene mine leverte akkurat inn sin "gamle" bil. Nyvasket inni og utenpå - og fikk beskjed om at det var helt unødvendig.
|
|
|
#10 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Pussig at dette kom opp her nå, for i dag hentet vi vår nye bil, og leverte samtidig inn den gamle. Vi hadde diskutert i forkant hvorvidt det ville være nødvendig å vaske den, og blitt enige om å ikke gjøre det. Men så hadde mannen min likevel bråbestemt seg for å gjøre det - utenpå og inni.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Gjerne når forhandlerne skal ha bilen på utstilling går de ganske grundig til verks i vaskingen og det vil stort sett være unødvendig å gjøre noe selv. jeg synes imidlertid det er greit å fjerne direkte søppel fra bilen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?I mitt ny-bevisste hode er det rimelig teit å vaske bilen før man leverer til innbytte, så lenge det ikke var en del av avtalen. Det tar jo tid (tid=penger og energi) og såfremt noen ikke betaler meg for å gjøre det (dvs. gir meg en ende bedre innbyttepris eller lignende) så er dette totalt bortkastet. |
|
|
|
#13 |
|
Textrovert
|
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Jeg vasker ingen ting uten at jeg må, så jeg hadde ikke nølt med å levere den i skitten stand. Men ev. søppel hadde jeg fjernet.
|
|
|
#14 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Er det uhøflig å ta med en skitten bil til innbytte?Jeg hadde tatt søpla og det er alt.
|
![]() |
|
|