Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 17:42   #1
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på..

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Jeg laster ned..

Kommer det ikke på TV?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:57   #2
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Kommer det ikke på TV?

Det gjør det sikkert! Jeg er ikke helt oppdatert på norsk tv for tiden..

Edit: Men nå leste jeg her at det kommer på TV2 i løpet av 2009!

Gammel 06-01-09, 20:43   #3
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Absolutt HIMYM. Jeg misunner alle som er så heldige at de ikke har sett den enda.

Gammel 06-01-09, 20:47   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en ny serie å følge med på ...

My name is Earl og Ugly Betty slår jeg et slag for.

Gammel 06-01-09, 22:17   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville gått for Det gode liv i alaska/Northern Exposure.

http://www.imdb.com/media/rm490707200/tt0098878

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:20   #6
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

The Wire er fantastisk!! Jeg depper fortsatt over at jeg har sett ferdig alle 5 sesongene...

Mad Men har fått bra skussmål av de jeg kjenner, så det blir nok neste for meg.
Cold Feet elsket jeg da den gikk på TV, så den kan absolutt anbefales.

Gammel 06-01-09, 22:45   #7
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Denne serien hadde jeg helt glemt!!

Gammel 06-01-09, 23:11   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Den går faktisk på en av de norske kanalene for tida, oppdaget jeg da jeg var syk før jul. Tror muligens det var en NRK-kanal; det var i hvert fall ikke TV3 (som viste den opprinnelig i Norge).

Gammel 10-01-09, 01:03   #9
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Har ikke lest alle innleggene.

Gilmore Girls så jeg nettopp på DVD. Morsom serie.
Ser nå CSI, men det var jo ikke noe du ville se.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 16:51   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Chuck - Computer Geek som blir FBI agent helt uvitende. Søt og sjarmerende, ikke skummel. Går på en eller annen norsk kanal også, men jeg har sett den nedlastede versjonen.
Pushing Daisies - også søt og sjarmerende, helt annerledes enn alt annet. Les om den her.

NCIS er en av mine favoritter, men den er mer i CSI-sjangeren.

How I Met Your Mother er en klassiker! Elsker den serien, god humor og enkeltstående episoder selv om man fort blir avhengig og må se de alle.

Gammel 06-01-09, 16:54   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

How I met your mother er fin.

Og Dirty Sexy Money.

Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:31   #12
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med en av de danske? Matador eller Krøniken?
Jeg hadde Krøniken som ammetv da jeg var hjemme med storesøster. Veldig koselig serie.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:35   #13
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Regenesis. Canadisk serie om forskere. Veldig gøy, og veldig ikke amerikansk.

Medium, Brothers and sisters, Numb3ers , Criminal minds.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 17:39   #14
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

Weeds er bra ja. Og My name is Earl.

Gammel 06-01-09, 21:58   #15
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehehe, da jeg var midt i ammetåke og hylende bebiser ble det Home&Away på meg ..!!

Gammel 06-01-09, 22:04   #16
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men behaving badly! 6 eller 7 sesonger
My name is Earl, 3 sesonger, men den første er best!
McLeods daughters, den er ferdig med 8 sesonger, 6 er i salg.

Gammel 08-01-09, 20:56   #17
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Når begynner HIMYM å bli morsom? Jeg har sett to episoder, inspirert av denne tråden, og skjønner ikke greia.

Jeg foretrekker forøvrig serier hvor episidene er i underkant av 45 minutter fremfor de som er i overkant av 20 minutter.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 22:41   #18
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg foretrekker forøvrig serier hvor episidene er i underkant av 45 minutter fremfor de som er i overkant av 20 minutter.

Det er det jeg er på jakt etter også. Lurer litt på six feet under eller brothers and sisters.

Gammel 08-01-09, 22:43   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Six feet likte jeg i en sesong eller to. Brothers and sisters burde kanskje jeg også prøve. Også gir jeg HIMYM en episode til, om noen ikke kan fortelle meg at den blir mindre platt og vanlig enda lenger ut i sesongen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-09, 22:59   #20
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Vet at mange har skrevet det allerde men jeg stemmer for Cold feet. Likte også godt Sex feet under og Krøniken. Jeg har nettopp fulgt med på Anna Pihl og synes det var en bra serie. Tudors er også gøy.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.