Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Når står du opp i forhold til partneren din?
Jeg står opp først 43 25,29%
Vi står opp omtrentlig samtidig 31 18,24%
Jeg står opp sist 62 36,47%
Jeg er alene 6 3,53%
Vi bytter på det 28 16,47%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-09, 21:44   #1
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?

Han står opp først, når eldstemann våkner. Det er bare han som har lappen og kan frakte til barnehagen. Jeg er i fødselspermisjon og står opp når minsten våkner i nitiden. Jeg holder på å ta lappen og når jeg har den ser jeg for meg at vi bytter på det.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:50   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den av oss som ikke skal levere står opp først. Den har bare seg selv å tenke på, dusj, frokost og ut av døra. Den andre står opp ca ett kvarter senere, dvs kvart over seks... dusjer, tar seg av S, spiser med ham og leverer. Nummer to får ikke akkurat drøye ting og tang særlig lenge for her serveres middagen presis klokken 1700, laget av den som leverte, så det gjelder å komme seg hjem fra jobb også for nummer to.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 21:51   #3
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi deler på det. Den som skal følge unger står opp sist, den andre står opp i otta og kommer seg på jobb.

Gammel 06-01-09, 22:01   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Vi deler på det. Den som skal følge unger står opp sist, den andre står opp i otta og kommer seg på jobb.

Det var en god idé. Sånn tenkte vi også opprinnelig å gjøre det. (Nå har det i praksis blitt sånn at den som ikke skal levere, blir liggende til de andre har gått. (I alle fall hvis den som ikke skal levere er jeg. ))

Gammel 06-01-09, 22:03   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi står opp samtidig. I hvert fall omtrent.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:03   #6
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samtidig i ukedagene og annenhver dag i helgene. Hva skal jeg svare da?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 09:58   #7
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tidligere har jeg gjerne dratt meg litt lenger på morgenen siden mannen tar ungene, men i det siste har jeg begynt å gå til jobb (da bruker jeg 45 min i motsetning til 15 min med banen), så da står vi opp sammen.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 10:07   #8
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Han står opp først og når han har dusjet så står jeg opp.

Sånn er det her også.
I helgene er det omvendt, så svaret mitt i pollen er misvisende.

Gammel 06-01-09, 22:03   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mandag til onsdag og fredager står mannen min opp først. Torsdager står jeg opp først. Vi bytter på i helgene.

Ergo klarte jeg å svare feil i pollen, da jeg krysset av for at mannen står opp først. Når jeg tenker over det, bytter vi på.

Gammel 06-01-09, 23:36   #10
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

3 hverdager står jeg opp før alle. og er ute av døra før de andre står opp.(har 7 mils kjørevei (en vei)for å komme til praksis plassen) så da er det mann som må ta ungene.de står vel ikke opp før 7.30.kler på seg og ut døra.
2 dager hverdager har jeg studiedag. å for å slippe å kjøpe ned og så hjem igjen så tar mann ungene med seg når han drar litt før kl 8.
en dag i helga er hannes sove dag. han bruker som oftest å sove lenge på lørdager.

Sånn har det vært dette skoleåret. Før så var det jeg som bestandig tok ungene for at mann jobbet 5skift.og når han begynnte på dagtid så jobbet han fra kl 07. så da sto han opp lenge før oss. spes da jeg gikk på skole her. begynnte jo ikke før kl 9.20 fleste dager. åh det var hærlig

Sist redigert av Honda : 07-01-09 kl 09:57.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 23:41   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I helgene ligger vi alle sammen og later oss så lenge vi vil. Noen fordeler er det med å ha barn som liker å sove (selv om de kan være vanskelige å få uta av dyna på ukedagene).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 21:19   #12
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Han står opp først, når han er ferdig på badet kommer jeg tuslende etter.

Gammel 06-01-09, 22:04   #13
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg står opp sist.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:12   #14
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Vi står opp først sånn ca annenhver dag. Om nettene er det alltid mannen som er oppe om en av ungene er våkne. Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men etter at jeg var ferdig med nattamminga har jeg sovet meg gjennom det meste av bråk og ståk fra barnerommet. Stakkars mannen min - han klager ikke en gang.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:13   #15
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Mannen er snill og lar meg ligge litt og strekke meg/morgenkose med Sverre. I mellomtiden steller han seg og får storegutta opp + starter på matsmøringen. Noen dager får jeg til og med en tekopp på senga før jeg virkelig opp.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-09, 22:21   #16
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg står opp først, stort sett hver eneste dag. Og om mannen står opp først f.eks i helgene så må han legge seg når jeg står opp, han er jo trøtt stakkars

Gammel 06-01-09, 22:29   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg står opp først, stort sett hver eneste dag. Og om mannen står opp først f.eks i helgene så må han legge seg når jeg står opp, han er jo trøtt stakkars

Hææ? Får du legge deg igjen de dagene han står opp da?

Gammel 06-01-09, 22:55   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hææ? Får du legge deg igjen de dagene han står opp da?

Jada, om jeg vil så. Men jeg har nok mindre søvnbehov enn han så det er sjelden jeg gjør det. Og han må stå opp av og til han også altså, som i dag når lillebror hadde holdt meg våken store deler av natta, og da fikk han selvsagt ikke legge seg når jeg sto opp.

Gammel 06-01-09, 22:30   #19
Left
Passiv

Standard

Vi bytter på. Nå er ikke dette en aktuell problemstilling i uka, for da er han jo sjelden hjemme...
Er han hjemme, og jeg skal på jobb (praksis) så er det jeg som står opp først. Da sover de til de våkner av seg selv, og han følger dem til bhg. Hvis jeg har fri, eller skal på skolen, så står han opp først. Han er mye flinkere til å stå opp tidlig. Ett pip fra klokka, og han står midt på gulvet nesten.
Han er flink til å gjøre sitt når han er hjemme. Det har han nok fått høre er en kosekvens av å ha en sånn skitjobb

I helgene står vi opp hver vår dag.

Svar med sitat
Gammel 07-01-09, 16:45   #20
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

De gangene jeg står opp først er han enten bortreist eller syk. Dette gjelder hverdag som helg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.