|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Når står du opp i forhold til partneren din? | |||
| Jeg står opp først |
|
43 | 25,29% |
| Vi står opp omtrentlig samtidig |
|
31 | 18,24% |
| Jeg står opp sist |
|
62 | 36,47% |
| Jeg er alene |
|
6 | 3,53% |
| Vi bytter på det |
|
28 | 16,47% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Han står opp først, når eldstemann våkner. Det er bare han som har lappen og kan frakte til barnehagen. Jeg er i fødselspermisjon og står opp når minsten våkner i nitiden. Jeg holder på å ta lappen og når jeg har den ser jeg for meg at vi bytter på det.
|
|
|
#2 |
|
I mål
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Den av oss som ikke skal levere står opp først. Den har bare seg selv å tenke på, dusj, frokost og ut av døra. Den andre står opp ca ett kvarter senere, dvs kvart over seks... dusjer, tar seg av S, spiser med ham og leverer. Nummer to får ikke akkurat drøye ting og tang særlig lenge for her serveres middagen presis klokken 1700, laget av den som leverte, så det gjelder å komme seg hjem fra jobb også for nummer to. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi deler på det. Den som skal følge unger står opp sist, den andre står opp i otta og kommer seg på jobb.
|
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?
Det var en god idé. Sånn tenkte vi også opprinnelig å gjøre det.
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi står opp samtidig. I hvert fall omtrent. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Samtidig i ukedagene og annenhver dag i helgene. Hva skal jeg svare da?
|
|
|
#7 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Tidligere har jeg gjerne dratt meg litt lenger på morgenen siden mannen tar ungene, men i det siste har jeg begynt å gå til jobb (da bruker jeg 45 min i motsetning til 15 min med banen), så da står vi opp sammen.
|
|
|
#8 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sånn er det her også.
|
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mandag til onsdag og fredager står mannen min opp først. Torsdager står jeg opp først. Vi bytter på i helgene.
|
|
|
#10 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?3 hverdager står jeg opp før alle. og er ute av døra før de andre står opp.(har 7 mils kjørevei (en vei)for å komme til praksis plassen) så da er det mann som må ta ungene.de står vel ikke opp før 7.30.kler på seg og ut døra.
Sist redigert av Honda : 07-01-09 kl 09:57. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fortynnet
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?I helgene ligger vi alle sammen og later oss så lenge vi vil. Noen fordeler er det med å ha barn som liker å sove (selv om de kan være vanskelige å få uta av dyna på ukedagene). |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Han står opp først, når han er ferdig på badet kommer jeg tuslende etter.
|
|
|
#13 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp sist.
|
|
|
#14 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi står opp først sånn ca annenhver dag. Om nettene er det alltid mannen som er oppe om en av ungene er våkne. Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men etter at jeg var ferdig med nattamminga har jeg sovet meg gjennom det meste av bråk og ståk fra barnerommet. Stakkars mannen min - han klager ikke en gang.
|
|
|
#15 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen er snill og lar meg ligge litt og strekke meg/morgenkose med Sverre. I mellomtiden steller han seg og får storegutta opp + starter på matsmøringen. Noen dager får jeg til og med en tekopp på senga før jeg virkelig må opp. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp først, stort sett hver eneste dag. Og om mannen står opp først f.eks i helgene så må han legge seg når jeg står opp, han er jo trøtt stakkars
|
|
|
|
#17 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Hææ? Får du legge deg igjen de dagene han står opp da?
|
|
|
#18 |
|
Tittel og tittel....
|
Jada, om jeg vil så. Men jeg har nok mindre søvnbehov enn han så det er sjelden jeg gjør det. Og han må stå opp av og til han også altså, som i dag når lillebror hadde holdt meg våken store deler av natta, og da fikk han selvsagt ikke legge seg når jeg sto opp.
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi bytter på. Nå er ikke dette en aktuell problemstilling i uka, for da er han jo sjelden hjemme... |
|
|
|
#20 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?De gangene jeg står opp først er han enten bortreist eller syk. Dette gjelder hverdag som helg. |
|
|
|
![]() |
|
|