|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Når står du opp i forhold til partneren din? | |||
Jeg står opp først |
![]() ![]() ![]() ![]() |
43 | 25,29% |
Vi står opp omtrentlig samtidig |
31 | 18,24% |
Jeg står opp sist |
62 | 36,47% |
Jeg er alene |
6 | 3,53% |
Vi bytter på det |
28 | 16,47% |
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Samtidig i ukedagene og annenhver dag i helgene. Hva skal jeg svare da?
![]() |
#22 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?
Slik gjør vi det også. Men litt tidligere enn dere, da.. :misunnelig:
![]() |
#23 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp sist.
![]() |
#24 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp 1 timer før han på hverdager, rett og slett fordi jeg skal ha bilen og levere i barnehagen før jobb 7.30, mens han skal gå med guttene til skolen kl 8.
![]() |
#25 |
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi står opp først sånn ca annenhver dag. Om nettene er det alltid mannen som er oppe om en av ungene er våkne. Vet ikke hvorfor det har blitt sånn, men etter at jeg var ferdig med nattamminga har jeg sovet meg gjennom det meste av bråk og ståk fra barnerommet. Stakkars mannen min - han klager ikke en gang.
![]() |
#26 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen er snill og lar meg ligge litt og strekke meg/morgenkose med Sverre. I mellomtiden steller han seg og får storegutta opp + starter på matsmøringen. Noen dager får jeg til og med en tekopp på senga før jeg virkelig må opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Jeg står opp først, stort sett hver eneste dag. Og om mannen står opp først f.eks i helgene så må han legge seg når jeg står opp, han er jo trøtt stakkars
![]() |
#28 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi bytter på.
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Hææ? Får du legge deg igjen de dagene han står opp da?
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi bytter på. Nå er ikke dette en aktuell problemstilling i uka, for da er han jo sjelden hjemme... |
![]() |
![]() |
#31 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Han står først opp på hverdager, men i helgene bytter vi på. :bortskjemt:
![]() |
#32 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Mannen er et sovedyr og trenger laaang tid på å våkne og har valgt å begynne sent på jobb så jeg står alltid opp først i uka og smører matpakker og ordner frokost. Om barna våkner så kler jeg på lillebror. Vekker mannen og drar når jeg er sikker på at han er helt våken.
![]() |
#34 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Vi står opp omtrent samtidig. Vi er begge (alle tre) like trøtte om morgenen...I helgene er det LilleVenn som står opp først |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Tittel og tittel....
|
Jada, om jeg vil så. Men jeg har nok mindre søvnbehov enn han så det er sjelden jeg gjør det. Og han må stå opp av og til han også altså, som i dag når lillebror hadde holdt meg våken store deler av natta, og da fikk han selvsagt ikke legge seg når jeg sto opp.
![]() |
#36 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Hverdagene står jeg opp først. Når jeg er ferdig på badet, vekker jeg mannen. Når han er ferdig, vekker jeg Knotten og kler på ham mens mannen smører matpakken og gjør klar sekken hans. Så spiser vi frokost sammen. Jeg lusker til bussen halv sju og mann og barn forlater hjemmet pr bil et kvarters tid senere. (Barnehagen er rett ved der hvor mannen jobber, så det går ikke mye ekstra tid på levering.)
![]() |
#38 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?3 hverdager står jeg opp før alle. og er ute av døra før de andre står opp.(har 7 mils kjørevei (en vei)for å komme til praksis plassen) så da er det mann som må ta ungene.de står vel ikke opp før 7.30.kler på seg og ut døra.
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 07-01-09 kl 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?I helgene ligger vi alle sammen og later oss så lenge vi vil. Noen fordeler er det med å ha barn som liker å sove (selv om de kan være vanskelige å få uta av dyna på ukedagene). |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Spinoff: når står partneren din opp i forhold til deg?Hverdager: Jeg står opp 10-15 minutter før mannen. Det tilsvarer bortimot den tida jeg bruker ekstra på hår og sminke, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|