|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Bøker lest i 2009
Folk får organisere dette som de vil, men jeg tenker at det er fint om de som har lyst skriver et par ord eller mange om boka de har lagt inn når de "melder inn" en ny bok på lista. Eventuelt slik Elinblu gjør med en spoiler for hver bok, eller uten spoiler hvis man ikke avslører mer enn potensielle lesere vil vite.
|
|
|
#2 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Bøker lest i 20091. Ken Follet World without End. Jeg elsket Pillars of the Earth i hine hårde dager, og gledet meg til denne. Litt nedsig, litt stereotype figurer, men jeg var opptatt av historien.
Sist redigert av nolo : 08-01-09 kl 09:01. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fola Blakken
|
3. Allan Bennett The Uncommon Reader. Om dronning Elizabeth som oppdager litteraturens gleder. Artig liten bok.
|
|
|
|
#4 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() |
Jeg liker
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Bøker lest i 2009Jeg synes det er kjempefint om folk skriver litt om hva de synes om bøkene de leser/har lest.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
Sv: Bøker lest i 2009Sofies verden, anbefales til tenkere og synsere, hihi. en fantastisk fasinerende bok. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
kamerat
|
Sv: Bøker lest i 2009Med kommentarer, selvsagt! Det er jo det som er gøy!
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: Bøker lest i 20091. Victoria Hislop: Øya
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 12-01-09 kl 13:18. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Bøker lest i 20091. A sword from red ice (fantasy) J.V. Jones. Lenge etterlengtet del 3 i serien "Sword of shadows". |
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Bøker lest i 20091. A sword from red ice (fantasy) J.V. Jones. Lenge etterlengtet del 3 i serien "Sword of shadows". |
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Bøker lest i 20091. A sword from red ice (fantasy) J.V. Jones. Lenge etterlengtet del 3 i serien "Sword of shadows". Sist redigert av Slettet bruker : 10-02-09 kl 23:02. |
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Sv: Bøker lest i 20091. Victoria Hislop: Øya
|
|
|
#13 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 2009Da har jeg akkurat startet på Alkymistens datter av Katharine McMahon, er bare på side 80, men den ser grei ut. Kanskje litt "kaldt" språk, har ikke fått noe innlevelse ennå.
|
|
|
#14 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. Abid Raja: Talsmann
|
|
|
#16 |
|
Ute på tur
|
Sv: Bøker lest i 2009Nyttårsfortsettet mitt er å lese minimum en bok i måneden, etter å ha lest bare en bok i hele 2008.
I have learned that to be with those I like is enough. Sist redigert av Martis : 09-04-09 kl 22:04. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bøker lest i 20091. Khaled Hosseini: Tusen Strålende Soler (utrolig sterk og gripende. Jeg sippa. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Ute på tur
|
1. Kineseren av Henning Mankell. Jeg digger Mankell.
|
|
|
#19 |
|
Skal rømme
|
Sv: Bøker lest i 20091. Vigdis Hjort: Tredje person entall. Likte den veldig godt. God skildring av en kvinne som skjærer helt ut i livet (Hjorth skriver vel ofte om det men). Selv om ikke alt er like gjenkjennelig (heldigvis), så sier hun også mye klokt som setter ord på tanker jeg har tenkt selv.
|
|
|
#20 |
|
Skal rømme
|
Sv: Bøker lest i 20091. Vigdis Hjort: Tredje person entall. Likte den veldig godt. God skildring av en kvinne som skjærer helt ut i livet (Hjorth skriver vel ofte om det men). Selv om ikke alt er like gjenkjennelig (heldigvis), så sier hun også mye klokt som setter ord på tanker jeg har tenkt selv.
|
![]() |
|
|