|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg tror jeg som konfirmant hadde svart ja for å få sjans til å slippe noe av oppmerksomheten den dagen, men jeg hadde nok angret på svaret mitt i ettertid og syntes det var leit. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg hadde ikke kombinert konfirmasjon og sjuårsdag. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Etylbarbital
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg ville ikke gjort det. Jeg synes det var ille nok å dele konfirmasjonsdag med min bror. På hans konfirmasjonsdag.
|
|
|
#25 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Det kommer ann på konfirmanten. Hadde noen spurt meg da jeg ble konfirmert om jeg ville dele dagen, så hadde jeg lykkelig sagt JA! Men om det er noen som gleder seg til konfirmasjonsdagen sin og til å få masse oppmerksomhet, så hadde jeg ikke spurt.
|
|
|
#26 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg hadde nok ikke gjort det. Av hensyn til begge, en bursdag er jo en viktig dag for mange. Og jeg synes konfirmasjonsdagen skal få være litt spesiell uten å måtte dele dagen med et søsken. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg ville ikke feiret sjuårsdagen samtidig med konfirmasjonen - men det er jo uansett lillebrors bursdag, så pakker ville jeg gitt den dagen. Hovedvekt på konfirmasjon, men ville ikke prøvd å skjule at det var et bursdagsbarn til stede. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?
Jo, men dere er jo voksne da. Det blir jo litt annerledes. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Ville ikkje feira dette saman. Begge dagar er jo store, men spesielt konfiramsjonsdagen, som berre kjem ein gong i livet er ein dag mange unge ser fram til. Lillebroren har jo bursdag, og må sjølvsagt få gratulasjonar, men feiringar ville eg lagt til ein annan dag, så begge to får merksemda fullt og heilt den dagen dei vert feira.
|
|
|
#30 |
|
WF: BNBE
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg hadde ikke gjort det. I vår familie var konfirmasjonen til min eldste bror på bursdagen til min yngste bror, han ble da 12 år. Vi hadde konfirmasjon på lørdag, og bursdag på søndag. Selv om det er praktisk, og selv om de skulle ønske å gjøre det sånn tenker jeg at sånne dager bør man ha for seg selv. Konfirmasjon er jo en dag man bare opplever en gang i livet, så hvordan det blir vet man ikke før dagen er der. Og da er det dumt hvis det viser seg at det ikke var så greit å dele dagen med brorens bursdag likevel. Men bursdagsselskap dagen etter kan du jo stille med et stort restekakebord også.
|
|
|
|
#32 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Får nesten ta med at det ikke ville vært veldig fokus på bursdagsbarnet da, bare at de kunne tatt med gaven hans så han fikk de den dagen.
|
|
|
#33 |
|
ekstremt trøtt
|
Det fikk ikke jeg.
|
|
|
#34 |
|
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg ville ikke slått konfirmasjon og bursdag sammen. Synes konfirmasjon krever egen dag.
|
|
|
#35 |
|
Erfaren
|
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Voksenbursdag lørdag, og konfirmasjon søndag. Jeg ville ikke slått sammen selskapene. |
|
|
|
#38 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?For meg ville det vært helt utenkelig å slå sammen disse to feiringene.
|
|
|
#39 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg ville heller ikke slått sammen dagene.
|
|
|
#40 |
|
Ferdig!
Sv: Er det en uting med bursdag og konfirmasjon samme dag?Jeg ville ikke slått det sammen. |
|
|
|
![]() |
|
|