|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi ligner ikke av utseende. Jeg har hørt at det er slik at vi velger partner ut fra likhetstrekk, ikke at man nødvendigvis ser direkte likheter, men man har likevell endel trekk som er like. Vi ser ingen direkte likheter på oss, men når vi ser på f.eks babybilder så er vi kliss like. Dessuten synes alle at poden ligner på gubben, men de som også ser poden sammen med pappa'n min sier at han er kliss lik han. Så noen felles familietrekk har vi nok. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?
Noen burde kanskje lage en flervalgspoll?
|
|
|
#7 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, slett ikke. Mannen er lang og smal, jeg har kraftige hofter og skuldre. Han er mørk og brunøyd, jeg er blond og blåøyd. Ikke har vi like trekk heller. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Næsj, mannen min er mørk og pen, jeg er kommuneblond og alminnelig. Mao: Jeg har giftet meg over min stand utseendemessig.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Tja, kanskje litt, eller nei. Han er definitivt langt penere enn meg. |
|
|
|
#11 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi er overhodet ikke like av utseende.
|
|
|
#12 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, ikke i det hele tatt. Ulike både i farger og ansiktstrekk. Og svært ulike i verdier og interesser(Kanskje derfor vi ikke er sammen lengre).
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Vi er ikke like.
|
|
|
|
#15 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei det er vi ikke, heldigvis. Jeg er ikke min type.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, men jeg har hørt at vi passer sammen utseendemessig selv om vi ikke er like. Kanskje litt samme type.
|
|
|
#17 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Aldeles ikke.
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Alle sier jo at ungene ligner oss begge. Så jeg antar at det må være en viss likhet selv om vi ikke ser den.
|
|
|
|
#20 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du og din utvalgte like av utseende?Nei, absolutt ikke. Jeg har brunt hår, blå øyne og er ganske lys i huden. Han er mørkhudet, med krøllete svart hår og mørke øyne. Ansiktstrekkene våre er heller ikke like, vi har helt ulike ører, hans nese har en knekk, han har helt annerledes munn enn meg. Han er skikkelig bred over skuldrene, jeg er heller bred over hoftene. Det eneste jeg kan komme på at vi har til felles er høyden, som er omtrent lik, og at vi har viker i håret begge to. Uten at noen gang har tenkt på å kommentere det - ulikhetene er nok mange flere og mer framtredende.
|
|
![]() |
|
|