|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva unner du deg?Jeg synes det er et umulig spørsmål. Jeg unner meg litt av hvert i ny og ne, men det er ikke noe jeg unner meg absolutt hele tiden. Hva som er å unne seg, hva man har/ikke har lyst på, og hva som er innebygget "nei" er ikke godt å si. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hva unner du deg?Jeg unner meg å spise det jeg har lyst på i helgene. Ellers i uken prøver jeg å holde meg unna godter, brus og kaker osv. Jeg holder meg langt unna slankekurer og vekter. Jeg har ikke så mye å slanke bort, da, men jeg liker likevel å passe på hva jeg pytter i munnen. |
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva unner du deg?Jeg unner meg alt, men har tenkt å redusere søtinntaket på hverdagene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Hva unner du deg?Ikke akkurat på slanker'n, men dog. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Hva unner du deg?
|
|
|
|
#7 |
|
Glad
|
Sv: Hva unner du deg?Det høres ikke ut som så veldig mye det da, Elinblu! Og kjeks med brunost er da littegrann sunnere enn for eksempel potetgull som jeg selv spiste i går kveld.
|
|
|
#8 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva unner du deg?Jeg får magevondt av brus (og egentlig er det ikke godt i det hele tatt) så brus drikker jeg aldri. I hverdagen spiser jeg av og til syltetøy på brødskiva, og kanskje is med valnøtter eller fruktsalat i ny og ne. Jeg synes ikke hverdag og godteri hører sammen og lever etter det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sånn kan det fort bli her også, og derfor er det ikke noe mål å kutte ut helt. Denne uka har jeg kuttet ut godteri på kveldstid, noe som er en seier for meg.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hva unner du deg?Før hadde jeg spisedag, da var alt lov den ene dagen. Nå trener jeg såpass mye at jeg i prinsippet kan spise hva som helst men det funker dårlig rent treningsmessig. |
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Huff, jeg må revidere. Det blir ingen utskeielser annet enn på quiz kveld. Jeg skal trenes ned i muskler og noen få fettkilo skal også bort. Vips så var jeg tilbake på diett gitt. |
|
|
|
#13 |
|
Etylbarbital
Sv: Hva unner du deg?Jeg unner meg vin. Like ofte som pre-livsstilomlegging. Innenfor kaloribudsjettet. Det er bare det som kom i tillegg til vinen som har røket ut. (Spiste ikke chips og godteri på 20 uker før julen kom og nå er jeg tilbake å nix chips og sjokolade.)
|
|
|
#14 |
|
Glad
|
Sv: Hva unner du deg?Er ikke på slankekur, men skal legge tilbake kostholdet til normalen nå når julegodisen er oppspist. Eller en uke eller to etter det.
|
|
|
#15 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva unner du deg?Skal svare når jeg er ferdig med å amme. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hva unner du deg?I de periodene hvor jeg skal gå ned i vekt så drikker jeg uansett et glass vin fredag og lørdag og spiser en Bocca på lørdagen.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Nøyaktig samme opplegg her. Og sjokoladen nyyytes i lange drag. |
|
![]() |
|