|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: FRP-trådHelt i orden at noen forsvarer FRP, det lærer jeg enda mer av. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FRP-trådJeg jobber hardt for i det hele tatt å orke å forholde meg til Frp folk. Jeg vet at en i familien stemmer FrP og jeg hadde seriøst problemer med å reise i familiselskap i julen der jeg visste han kom til å være. Ja, jeg vet dette er "barnslig" men det er den ene tingen i livet jeg virkelig ikke klarer forholde meg til .... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Sv: FRP-trådJa, jeg glemte enda et punkt under politikk. Kultur ja. Frp mener at kultur i hovedsak er en privatsak, og ikke noe det offentlige skal blande seg opp i. Jeg er veldig uenig.
Anders Lange var en forkjemper for Aphartheidregimet. Jeg synes ikke vi skal glemme hvordan Frp oppsto, dette var altså mannen Carl I Hagen satt med stjerner i øynene og hørte på, og resolutt meldte seg inn i partiet som en aktiv kandidat. Fortsatt hører jeg folk si; "Carl I Hagen, neeeeida - han er og har aldri vært rasist! Man må kunne kalle en spade for en spade.
|
|
|
#6 |
|
Ekvilist
|
Sv: FRP-trådJeg leser FRP-koden nå, og forfatteren forteller at Ap i regjering har privatisert mer enn høyre i regjering. Så hvis man er for privatisering så er kanskje Ap det rette? Jeg for min del ble mer klar over hvorfor jeg har tatt et skritt til venstre for Ap ved de to siste valgene når jeg leste om Ap sin politikk de siste årene.
|
|
|
#7 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: FRP-trådDet Esme og Irma sier.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: FRP-trådJeg liker ikke FRP pga menneskesynet deres.
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Sv: FRP-tråd
Jeg kjenner jeg har store problemer med ikke å havne der når det dreier seg om FrP, deres politikk og deres velgere.
|
|
|
#13 |
|
Deltidsmamma
|
Av en eller annen merkelig grunn synes jeg det ikke gjør noe; for du har så mange saklige argumenter og refleksjoner. Jeg må lese nøyere gjennom dine innlegg her etterhvert for det er så mye stoff i dem. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg vil jo tro at det er like mange som oier og akker seg over FrP som ikke har peiling på hva de prater om som det er FrP-tilhengere som ikke vet hva de prater om.
|
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: FRP-trådEr veldig enigen med mange andre her. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FRP-trådHenger meg på Irma og Inagh. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: FRP-trådMannen min sa det så fint i går, syns jeg. Hvis vi har forstått det rett, ønsker jo FRP bla å øke kontantstøtten, slik at alle får en god slump penger, en ren inntekt. Disse pengene kan de så velge selv hvordan de vil bruke, om de vil være hjemme (les om mor vil være hjemme) og passe barna selv, eller om de vil velge å ha barnet i barnehage, og da betale hva en barnehageplass reelt koster, fordi FRP vil kutte støtten til barnehagene.
|
|
|
#18 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: FRP-trådJeg kunne sikkert valgt å gjenta halvparten av det som er skrevet i tråden, men velger bare å si at alt er nevnt.
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: FRP-trådEnig med Røkla. Det populistiske ved partiet og at det er veldig "her og nå"-tenking er det som slår meg. Sammen med innvandrings og miljøpolitikken.
|
![]() |
|
|