Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lille Vinkel Sko

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-09, 19:28   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lille Vinkel Sko

Nei fy altså! Sånt skal ikke gå an :nope:
Mine like sko fra Lille Vinkel, (kjøpt på full pris) kom raskt og jeg er veldig fornøyd med dem.
Og ikke minst - de er samme farge!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:39   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var virkelig utrolig dårlig. De kan overhodet ikke ha kikket på hva de pakket ned, det er egentlig ganske godt gjort. Jeg hadde heller ikke gitt dem en ny sjanse, hvis ikke de kompenserte for det på en overordentlig bra måte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 19:50   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse skoene kommer i to farger; brun og lilla. Så dette var ikke en tabbe på den måte at de har tatt to liknende farger og mikset et par. Den ene skoen jeg fikk var helt ny og fin, den andre var blass, slitt og med flekker. Når de selger en utstillingsmodell kan de godt ta en ekstra kikk, synes jeg.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 20:10   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig dårlig service, håper de legger flate og ordner opp. Jeg bestilte akkurat også derfra, men de er for trange over vristen. Lurer nå på å bytte i en annen modell, evt høre med dem om det er lurt å prøve å blokke dem ut, men vi høre med dem først. Håper jeg får god service når jeg skal spørre om det.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-09, 22:32   #5
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Kjipt og jeg skjønner du er irritert. Dette er et hakk verre enn 1-brun-og-1-lilla: det er å sende ut mangelfull vare.

Jeg har bestillt fra LilleVinkel en 3-4 gange og har vært veldig fornøyd hver gang. Tviler ikke på at de vil gjøre sitt for å rydde opp i rotet.

Gammel 12-01-09, 13:06   #6
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har handlet derfra flere ganger og alltid vært fornøyd. Jeg er sikker på at de legger seg flate.

Jeg hadde en litt kjedelig historie med dem nå etter nyttår. Bestilte et par støvletter på salg og fikk bekreftelse på at de var sendt. Hadde planlagt å bruke de sist helg og stanset jakten i andre skoforretninger. Noen dager senere fikk jeg vite at de dessverre var utsolgt. Det var en misforståelse. Det ble beklaget veldig og jeg fikk plaster på såret. 50% på en vare til full pris og ytterligere 20% på en vare til salgspris. Det synes jeg var et godt plaster!

At støvlettene dukket opp noen dager senere, er en annen historie .

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.