|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Å lese mens man gårJeg gjør det ikke. Og å lese mens man triller vogn høres unektelig litt sært ut. |
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å lese mens man gårTanken har aldri falt meg inn. Sikkert fordi jeg er født og oppvokst i blåsbortland |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Å lese mens man gårJeg gjør det "alltid" når jeg går til og fra bussen og til jobb, men i denne årstiden vi er nå er det for mørkt, så nå dropper jeg det. Jeg liker forresten ikke lydbøker noe særlig. Har fått mange rare blikk, men det er da virkelig helt forståelig å gjøre det.
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: Å lese mens man gårHar aldri tenkt tanken engang!
|
|
|
#5 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Å lese mens man gårDette skulle jeg gjerne ønske at jeg fikk til, er enig i at hvert ledige øyblikk burde man utnytte til lesing. Heldige du som får til denne kunsten.
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Å lese mens man går
Å lese på bussen eller tog det er vel ikke så sært vel? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
WF: Sausnebbet
|
På tog og buss er det en selvfølge å ha en bok, men på vei til og fra er visst en litt annen greie for de fleste. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
I mål
|
Sv: Å lese mens man gårJeg gjør ikke det, men en i nabolaget gjør det og jeg innrømmer jeg synes det ser snålt ut. Men samme for meg. Det eneste som har slått meg er at det blir litt lite kontakt med barnet når man går med nesa i en bok. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
WF: Sausnebbet
|
Lesetrilleturene for vår del har ofte hatt til hensikt å få Sverre til å roe seg og sove, så da har jeg være bevisst på ikke å være helt tilgjengelig. Og har han først sovnet er det jo i hvert fall kjekt å kunne lese litt på veien. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Å lese mens man gårEh, finnes det de som går tur og leser samtidig altså??? Jeg har ikke sett det noen gang.... og gjør det ikke selv...
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Å lese mens man gårDet har jeg gjort, men det er lenge siden. Lydbøker har jeg med meg over alt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
One of These Days
|
Sv: Å lese mens man gårGjorde det mye oftere før jeg fikk barn. Nå gjør jeg det kun de få gangene jeg er på flyplassen uten unger og bare må lese ferdig et kapittel ut av flyet eller på vei til flyet. Gjør det forresten også hvis jeg tar tog eller buss alene også. Det hender jo at stasjonen jeg skal av på kommer før jeg rekker å lese til kapittel. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Å lese mens man gårJeg gjorde det da jeg var liten. Da leste jeg overalt, alltid. I bursdager fikk gjerne bursdagsbarnet en Hardybok eller to, og hadde jeg ikke lest den sørget jeg for å skumme gjennom den før jeg dro.
|
|
|
#17 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Å lese mens man gårI min ungdom gjorde jeg det. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Å lese mens man gårJøss, jeg er mindre nerdete enn jeg trodde. Leser når jeg går hvis jeg må gå av /på kollektivtransport og er midt i noe spennende. Det har en gang resultert i at jeg skulle gå på Østeråsbanen, og forskrekket kikket ut av vinduet da t-banen entret Nydalen stasjon.
|
|
|
#19 |
|
Live and let live
|
Sv: Å lese mens man gårJeg gjorde det når jeg var liten, og spesielt på vei til og fra venninner. Jeg kunne veien, og jeg hørte jo om det kom biler. Nå hører jeg på lydbok istedet.
|
|
|
#20 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Å lese mens man gårJeg kan godt lese bøker når jeg går. Jeg innser at det ser rart ut, men når jeg gikk med barnevogn så kunne jeg ha boken på kalesjen og da var det ikke så tydelig.
|
![]() |
|
|