|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
trøtt
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?I trappehuset (heter det virkelig det i en "vanlig" bolig?) henger brudebilder av mine to sett med besteforeldre, et bilde av morfar og et bilde av farmor, brudebilde av mine foreldre, samt et barnebilde av min mor. Fra min manns side har vi dessverre bare brudebilde av hans foreldre. Alt i sort/hvitt.
![]() |
#22 |
maler
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?vi har babybilder av ungene i stua, og et bilde av eldstemann i trappeoppgangen. Det bildet er i grunnen i største laget. Så har vi litt småbilder i gangen og trappeoppgangen oppe ved soverommene. Jeg synes familiebilder er koselige, og skal ha flere i den trrappeoppgangen oppe når jeg bare får ut finger'n, vurderer å kjøpe like rammer slik at det blir en form for helhet der. Enten det eller så må jeg ha veldig forskjellige rammer. Det vi har av kunst er det stort sett familie som har laget, det synes jeg også er koselig. Med unntak av et skrekkelig stygt bilde vi har over sofaen - det er et veldig bonderomanitsk bilde som er en kopi av etellerannet, vi har bare ikke funnet noen høvelig erstatning ennå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Unik
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?På eine veggen i stova henger det nokre bilder av ungane.
![]() |
#24 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?For øyeblikket har vi ikke bilder oppe i det hele tatt, men etter hvert henger vi vel opp bryllupsbildet vårt og noen bilder av guttene. Regner med at vi fyller opp veggene mer hvis vi en gang i tiden får barnebarn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?
Jeg er enig og synes vårt er altfor stort. Men det henger nå der, jeg har lyst å henge det på soverommet eller i kjellerstuen, men mannen er ikke enig.
![]() |
#26 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Nå har vi knapt nok bilder opp av noen, men jeg kjenner at trappeoppgangen er en fin plass å ha bilder av familie og sånn. Tror jeg skal ha det som prosjekt jeg.
![]() |
#27 |
Passiv
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Nei det har vi ikke. |
![]() |
![]() |
#28 |
Javel
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg har en vegg i stua hvor jeg har 1 års bildene av ungene og brudebilde av oss henger også oppe.
![]() |
#29 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Har en del i trappeoppgangen, og et par i stua. Ellers er det mest av barna. Har brudebildet av foreldrene mine + brudebilder av mine besteforeldre + mine foreldres konfirmasjonsbilder. Har også fått tak i et gammelt bilde av stedet min farfar kom fra (som etternavnet mitt kom fra), og dåpsbildet av pappa. Har i album og digitalt liggende veldig mange gamle bilder som jeg har skannet inn når jeg er hjemme nordpå. Og mer skal det bli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sørvestlandet
![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg har etter nøye granskning funnet ut at jeg synes familiebilder på veggen er koselig. Foreløpig har vi et stort bryllupsbilde av oss og ettårsbilde av gutta i stua. Har noen bilder av barna i kjellerstua og noen på veggen i trappa. Har planer om å få flere på veggen i trappa og gangen oppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Har ingen familiebilder på veggene her. Men har planer som å ta bilde av alle tre barna sammen. Da skal det forstørres (ikke så alt for stort) og henges opp på kjøkkenet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har familiebilder i små rammer jeg har arvet fra moderen av foreldre, besteforeldre, søsken, barn og nieser/nevøer på pianoet .
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har mye familiebilder hengende rundt omkring i hele huset.
![]() |
#34 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg er ikke så veldig glad i at fotografier av familiemedlemmer står fremme. Pr. i dag har vi 2 bilder av barna tatt av fotograf, de står på TV-benken. Det holder, synes jeg.
![]() |
#35 |
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har begynt på en familiebildevegg i stua, med bilder av poden og familien hans. Noe er nye bilder, annet er fra vi var små (scannet og forstørret). Så lenge det er gode fotografier (og selvfølgelig nydelige motiver
![]() |
#36 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Jeg har hatt før, og skal ha igjen når gangen er ferdig, en samling bilder i forskjellige størrelser med ca like rammer i et system på ene veggen i trappa. Synes det er fint. Ellers har vi ingen fotografier i stuen o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Ja vi har mange familiebilder på veggene. Har to stuer pluss ei lita spisestue og dermed en del vegger. Vi bor i et gammelt hus og da synes jeg det passer med en del bilder. Ønsker meg mer system her og der, men det tar tid å få det til.
![]() |
#38 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Gammel tråd, men.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Limboline: Vi har både farger og svart-hvitt-bilder i forskjellige størrelser, men i relativt like rammer. Alle våre rammer er sånne "bestemorsrammer" i metall.
![]() |
#40 |
Borte
|
![]() Sv: Familiebilder på veggen?Vi har noen få familiebilder i en hylle, men når vi en gang i tiden får pusset opp stua har jeg planer om å gjøre litt mer utav det.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 27-03-09 kl 08:39. Årsak: Så at tråden var gammel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|