|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Unik
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Inspirert av Iset si oppskrift, lagde eg dette i går:
![]() |
#22 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Et lag med frossen spinat, en halv boks creme fraiche, legg på laksefileter, krydre med sitronpepper og litt salt, og gjerne bittelitt god olje, nytt lag med creme fraiche og spinat på toppen. Inn i ovnen i ca 30 min. |
![]() |
![]() |
#23 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Vi får ganske ofte laksefileer dekket med tandoorkrydder som er stekt i langpanne.
![]() |
#24 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?
hmmm jeg blir så sulten av den praten deres... denne hørtes god ut, den må testes ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?Vi hadde laksefilet i dag, og den ble skikkelig god! Laget en slags marinade og smurte på og stekte dem i ovnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Hva kan jeg gjøre med laksefilet?I ildfast form, med masse kremfløte, salt og pepper på, i ovnen i ca 35 min på 200 grader. Nydelig og hele familiens fiskemiddagfavoritt.
![]() |
#27 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva serverer du til?
![]() |
#28 |
Tankefull
|
![]() |
|
|