|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Disney Rejection Letter
Ikke vet jeg. Men jeg husker at et par tidligere venninner av meg dro til Disneyland i Florida etter gymnaset og jobbet et år, de fortalte at lønnen var elendig og de ansatte hadde svært dårlige arbeidsforhold. Mye pålagt overtid, ekstravakter, ubekvem arbeidstid uten kompensasjon osv. Men det kan jo være at i en Amerikansk målestokk så var det ikke så gale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg så en dokumentar om Disney for noen år siden der de vanskelige arbeidsforholdene for ansatte tidligere i firmaets historie var et tema som ble tatt opp. Men det trenger jo for all del ikke bety at det er slik i dag.
![]() |
#23 |
|
![]() Sv: Disney Rejection LetterDe gangene jeg har hatt med Disney å gjøre har deres ansattes arbeidsforhold og lønninger vært fullstendig håpløse. Det var vel også en del oppstuss i sommer (?) angående arbeidsforholdene i fornøyelsesparkene deres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
Å, det hadde gått så fint, atte. Du hadde fått fiiine være-glad-pillere av legen din, helt til du ble enke og gammel nok til å kunne leve fritt som fullskala hurpe, jævlig svigermor og generelt eksentrisk/spinngal.
![]() |
#25 |
*_*
|
Det hørtes jo egentlig litt ålreit ut.
![]() |
![]() |
Emneord |
forskjellsbehandling, likestilling |
|
|