Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Du som jobber: Når legger du deg for å sove på kvelden/natta?
Før kl 20 0 0%
Kl 20-21 0 0%
Kl 21-22 5 3,76%
Kl 22-23 45 33,83%
Kl 23-00 66 49,62%
Kl 00-01 27 20,30%
Etter kl 01 8 6,02%
Annet/dustepoll 2 1,50%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-09, 22:32   #21
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)

Som regel i elleve tiden, kan fort bli halv tolv.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 22:33   #22
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

23-00. Mer mot 00 enn 23 blir det som regel. Dessverre. Mannen min legger seg senere som regel.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:01   #23
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Legger oss kl. 23 og står altså opp 6.
LilleBrun våkner ofte om natta. Jeg sover ikke nok - langt ifra.

Skulle ønske vi kunne legge oss tidligere, og med jevne mellomrom forsøker jeg å få det til, men mannen har en liten tendens til å spolere, og så blir det lenge til neste gang jeg gidder. Han trenger mindre søvn enn meg.

Gammel 12-01-09, 23:07   #24
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Vi legger oss alltid for sent, normalt mellom 00 og 01. Også MÅ jeg lese på sengen uansett når jeg legger meg. Sto opp ca 07 den gangen jeg gikk til jobb. Det går sånn ca bra, litt trøtt i perioder.

Gammel 12-01-09, 23:08   #25
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanligvis rundt 00:30, men det kan gjerne bli over 01 også. Jeg står opp 6:30 og hvis jeg la meg før 00:30, har jeg stort sett sovet greit nok.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:08   #26
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Legger meg som regel mellom 23-24. Burde stå opp kl. 6.

Uansett når jeg legger meg og når jeg står opp, føler jeg at det er for lite søvn.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-09, 23:59   #27
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg legger meg stort sett mellom 23.30 og 01.00. De dagene jeg jobber er jeg sjeldent ferdig før midnatt, og så trenger jeg litt tid på å nullstille hodet før jeg kan legge meg så da må jeg lese eller se litt på TV først. De dagene jeg ikke jobber er jeg veldig fornøyd dersom jeg kommer meg i seng til 23.30. Må opp ca 07.30 de fleste dagene, men annenhver uke må jeg opp 06.30 to dager, og det er grusomt. Spesielt hvis jeg har jobbet sent kvelden før. I kveld er en sånn kveld.

Jeg trenger minst åtte timers søvn og føler generelt alltid at jeg har sovet for lite.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 00:08   #28
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å legge meg før elleve, men det går liksom ikke alltid. Jeg sover for lite.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 00:15   #29
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Det varierer veldig når jeg legger meg. Skal jeg på kveldsvakt kan jeg godt sitte oppe til mellom 03.00 og 04.00 (selv om jeg selvsagt må ganske tidlig opp for å få dattera mi avgårde på skolen). Skal jeg på dagvakt legger jeg meg mellom midnatt og 01.00.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 01:53   #30
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Klokken blir fort 24.00-01.00 før jeg kommer meg i seng selv når jeg jobber og skal opp kl.06.00

Skal bare, skal bare.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 08:10   #31
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

stemtre 21-22 og 22-23. Enkelte dager legger jeg meg mellom 21 og 22. jeg må være i seng senese 22.30 og sove før kl 23 ellers sliter jeg

Gammel 13-01-09, 08:40   #32
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som regel 22-22.30. Mannen står opp grytidlig (4.45) og må legge seg tidlig og da hopper jeg til køys sammen med han. Som regel er jeg møkktrøtt da jeg også. Jeg sover ikke sammenhengende (smokkedytt) og står opp rundt halv fem, fem og får absolutt ikke nok søvn. Jeg ser ut som en zombie. (evnt. småbarnsmor)

Gammel 13-01-09, 08:47   #33
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Legger meg ca kl 22:00. Står opp 06:00, men er oppe 3-5 ganger hver natt med minstemann, så jeg er langt fra uthvilt når natten er over.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 09:10   #34
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Legger meg vanligvis mellom 23 og 00. Står opp rundt kl 7.
Føler jeg får nok søvn.

Samme her. Det hender nok klokka blir halv ett også, eller at jeg leser til over midnatt. Jeg er forferdelig trøtt om morgenen, men det er bare til første kaffekopp.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 09:47   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forsøker å være ferdig lest før kl 23 (jeg leser alltid på senga). Jeg står opp kl 6. Da får jeg 7 timers søvn. Om vinteren er det litt knapt, men om sommeren holder det helt fint.

Mannen trenger ikke like mye søvn som meg. Han har ingen forståelse for at det faktisk finnes forskjellige søvnbehov. Dette er et evig diskusjonstema. Han vil at vi skal få mer tid sammen, og synes at jeg legger meg for tidlig. Tidligere la vi oss samtidig, men det har vi sluttet med.

Gammel 13-01-09, 09:50   #36
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er et natterangel uten like. Blir som regel 0200 minst før jeg får lagt meg og jeg leser alltid før jeg sovner. Står opp i 0700 tiden. Jeg fungerer ok men burde nok sovet mer. Jeg fikk tinnitus for ca 1.5 år siden, orker ikke legge meg før jeg stuper rett og slett, "klikker" av å høre på pipelydene i hodet mitt. Har fått lydpute osv. man har overhode ikke fungert.

Et av nyttårsfortsettene mine var å ta tak i søvnproblemene mine å prøve å slå av pc på kvelden og heller slappe av før jeg legger meg. Så langt har det bare blitt med tanken .....

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 10:14   #37
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Mellom 22 og 24.

Gammel 13-01-09, 10:17   #38
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg legger meg ideelt sett mellom 22 og 23 en gang nå på vinterstid. Når kveldene blir lyse trenger jeg mindre søvn og da er det ideelt å legge seg mellom 23 og 00.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 10:18   #39
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Mellom 22 og 24. Stort sett nærmest det siste dessverre. Står opp en gang mellom 0615-0640. Får nok stort sett litt for lite søvn de nettene jeg legger meg senest, men tar meg greit inn igjen i helgene (har fått en liten gutt med godt sovehjerte nå ).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-09, 11:13   #40
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ikke særlig senere enn 22.30.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:49.