|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Du som jobber: Når legger du deg for å sove på kvelden/natta? | |||
Før kl 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Kl 20-21 |
0 | 0% |
Kl 21-22 |
5 | 3,76% |
Kl 22-23 |
45 | 33,83% |
Kl 23-00 |
66 | 49,62% |
Kl 00-01 |
27 | 20,30% |
Etter kl 01 |
8 | 6,02% |
Annet/dustepoll |
2 | 1,50% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Som regel i elleve tiden, kan fort bli halv tolv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Legger oss kl. 23 og står altså opp 6.
![]() |
#24 |
Går videre
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Vi legger oss alltid for sent, normalt mellom 00 og 01. Også MÅ jeg lese på sengen uansett når jeg legger meg. Sto opp ca 07 den gangen jeg gikk til jobb. Det går sånn ca bra, litt trøtt i perioder.
![]() |
#26 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Legger meg som regel mellom 23-24. Burde stå opp kl. 6. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg legger meg stort sett mellom 23.30 og 01.00. De dagene jeg jobber er jeg sjeldent ferdig før midnatt, og så trenger jeg litt tid på å nullstille hodet før jeg kan legge meg så da må jeg lese eller se litt på TV først. De dagene jeg ikke jobber er jeg veldig fornøyd dersom jeg kommer meg i seng til 23.30. Må opp ca 07.30 de fleste dagene, men annenhver uke må jeg opp 06.30 to dager, og det er grusomt. Spesielt hvis jeg har jobbet sent kvelden før. I kveld er en sånn kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg prøver å legge meg før elleve, men det går liksom ikke alltid. Jeg sover for lite.
![]() |
#29 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Det varierer veldig når jeg legger meg. Skal jeg på kveldsvakt kan jeg godt sitte oppe til mellom 03.00 og 04.00 (selv om jeg selvsagt må ganske tidlig opp for å få dattera mi avgårde på skolen). Skal jeg på dagvakt legger jeg meg mellom midnatt og 01.00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Klokken blir fort 24.00-01.00 før jeg kommer meg i seng selv når jeg jobber og skal opp kl.06.00
![]() |
#31 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)stemtre 21-22 og 22-23. Enkelte dager legger jeg meg mellom 21 og 22. jeg må være i seng senese 22.30 og sove før kl 23 ellers sliter jeg
![]() |
#32 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Som regel 22-22.30. Mannen står opp grytidlig (4.45) og må legge seg tidlig og da hopper jeg til køys sammen med han. Som regel er jeg møkktrøtt da jeg også. Jeg sover ikke sammenhengende (smokkedytt) og står opp rundt halv fem, fem og får absolutt ikke nok søvn. Jeg ser ut som en zombie. (evnt. småbarnsmor)
![]() |
#33 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Legger meg ca kl 22:00. Står opp 06:00, men er oppe 3-5 ganger hver natt med minstemann, så jeg er langt fra uthvilt når natten er over.
![]() |
![]() |
#34 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)
Samme her. Det hender nok klokka blir halv ett også, eller at jeg leser til over midnatt. Jeg er forferdelig trøtt om morgenen, men det er bare til første kaffekopp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg forsøker å være ferdig lest før kl 23 (jeg leser alltid på senga). Jeg står opp kl 6. Da får jeg 7 timers søvn. Om vinteren er det litt knapt, men om sommeren holder det helt fint.
![]() |
![]() |
#36 |
anglofil
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg er et natterangel uten like. Blir som regel 0200 minst før jeg får lagt meg og jeg leser alltid før jeg sovner. Står opp i 0700 tiden. Jeg fungerer ok men burde nok sovet mer. Jeg fikk tinnitus for ca 1.5 år siden, orker ikke legge meg før jeg stuper rett og slett, "klikker" av å høre på pipelydene i hodet mitt. Har fått lydpute osv. man har overhode ikke fungert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Borte
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Jeg legger meg ideelt sett mellom 22 og 23 en gang nå på vinterstid. Når kveldene blir lyse trenger jeg mindre søvn og da er det ideelt å legge seg mellom 23 og 00.
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Dere som jobber: Når legger du deg? (Spinoff)Mellom 22 og 24. Stort sett nærmest det siste dessverre. Står opp en gang mellom 0615-0640. Får nok stort sett litt for lite søvn de nettene jeg legger meg senest, men tar meg greit inn igjen i helgene (har fått en liten gutt med godt sovehjerte nå |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|