Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 12:43   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ah, Blacksheep synes jeg er grisekule.

Blacksheeps, AC. tsk, tsk. Forøvrig helt enig. De kule ungene som synger og spiller rock! (Trommeslageren er søt og ligner på Karius.)

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:46   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er litt morsomt at det er stavefeil i navnet. Det må jo nesten være bevisst, om ikke helt fra starten?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:48   #3
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns det er litt morsomt at det er stavefeil i navnet. Det må jo nesten være bevisst, om ikke helt fra starten?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 15:09   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Blacksheeps, AC. tsk, tsk. Forøvrig helt enig. De kule ungene som synger og spiller rock! (Trommeslageren er søt og ligner på Karius.)

Hun likner faktisk på Gro Harlem Brundtland - både på håret og ellers. Og vokalisten er imponerende.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 15:16   #5
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Maria Mena, Bertine Zetlitz, Ida Maria, Mariann Thomassen,

Ah, Blacksheep synes jeg er grisekule.

Enig, og tilføyer Cyaneed.

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Simone Larsen?

Denne signerer jeg helhjertig!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:42   #6
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Ja!!!

Gammel 14-01-09, 12:44   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blacksheeps. Men det blir jo feil! One sheep, two sheep, many sheep.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:47   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jammenjammenjammen. :sutre:

Gammel 14-01-09, 12:50   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kristin Asbjørnsen. Marit Larsen.

Gammel 14-01-09, 12:52   #10
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Katzenjammer er veldig bra. Og så liker jeg Kristin Asbjørnsen. Ellers har jeg veldig lite peiling på norske kvinnelige artister, kjenner jeg, og det er sikkert ikke fordi de er dårlige alle sammen, men fordi jeg generelt følger for lite med.

Gammel 14-01-09, 12:53   #11
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sansen for Marit Larsen, Ida Maria, Maria Mena (det tok sin tid, men joda!), Ingrid Olava (så lenge hun ikke covrer Jokke), Katzenjammer, Lise Karlsnes, og synes Bertine Zetlitz er kul i all sin særhet.

Hm jeg trodde ikke jeg kom til å signere deg på noe som har med musikk å gjøre, men jammen har du ikke lista opp de fleste av de jeg liker .

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 12:54   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hm jeg trodde ikke jeg kom til å signere deg på noe som har med musikk å gjøre,

Hva? Hvorfor i alle dager ikke?

Gammel 14-01-09, 13:16   #13
Moria
Aktiv

Moria sin avatar

Moria er litt kulMoria er litt kul
Standard

Jeg liker veldig godt Susanne Sundfør.

Moria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:31   #14
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Bertine troner aller høyest oppe på lista mi, Ane Brun ligger ikke veldig langt etter. Ellers har jeg ikke så mange på den lista kjenner jeg. Maria Mena kan stikke hodet sitt innpå av og til, og en av låtene hennes får meg til å sippe hver bidige gang jeg hører den, så å påstå at jeg ikke liker henne er jo løgn.

Preus har jo virkelig en kul stemme, men jeg er ikke veldig kjent med musikken hennes, og har ikke egentlig noe forhold til henne. Og selv om musikken hennes ikke alltid er helt i vater med ørene mine så må jeg si at jeg synes stemmen til Sissel Kyrkjebø er vakker.

Jeg kommer sikkert på mange fler utover dagen, fordi jeg skal luftes i dag og ikke får sjansen til å skrive dem ned mens jeg husker dem.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:32   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Ane Brun glemte jeg. Curses.

Gammel 14-01-09, 13:34   #16
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Ane Brun glemte jeg. Curses.

Nei, åh nei. :tsk tsk:

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:35   #17
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

JA! Absolutt Ane Brun også!

Gammel 14-01-09, 13:37   #18
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Er litt svak for Kari Bremnes og Silje Nergaard. Må nok nevnte Herborg Kråkevik også - fordi jeg likte Herborgs verden så veldig godt.

Sist redigert av Frances : 14-01-09 kl 13:44.
Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:35   #19
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kaia Huuse

Neida!

Jeg liker alle damene som er nevnt over her, egentlig
Unni Wilhelmsen står nok høyest oppe på lista, men de andre damene følger tett på.

Gammel 14-01-09, 13:33   #20
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Anja Garbarek er den første jeg kommer på. Er, som Skilpadda, ikke lenger så veldig flink til å følge med på hva som skjer i norsk musikk.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.