Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Til helgen kommer snøen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 20:33   #21
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.616
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Katarina, her.

Det er jo så kjedelig uten snø? Hva skal ungene leke ute med da liksom? Når det er mørkt, kaldt og bart ute? Eller hvis det er speilblank is? (det eneste er å kjøre spark) Nei, snø gjør vinteren mye morsommere! Ski, aking, snøhuler, snømenn, snølykter, snøborg, osv. Ingenting av det kan man jo gjøre når det bare er bart...

Mye mer morsomt med snø for ungene. For å ikke si noe om alt møkkatøyet som blir når det ikke er snø.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:36   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.942
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

For min del kunne den holde seg langt, langt borte. Liker grønn vinter, jeg.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 20:53   #23
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Katarina, her.

Det er jo så kjedelig uten snø? Hva skal ungene leke ute med da liksom? Når det er mørkt, kaldt og bart ute? Eller hvis det er speilblank is? (det eneste er å kjøre spark) Nei, snø gjør vinteren mye morsommere! Ski, aking, snøhuler, snømenn, snølykter, snøborg, osv. Ingenting av det kan man jo gjøre når det bare er bart...

Helt enig! Frossen sandkasse er det også, om det er barfrost. Kom snø til Jæren også!

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 21:04   #24
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Håper virkelig ikke den kommer i morgen. Værmeldingen ser dårlig ut. Skal kjøre i 4 timer med bil i morgen og uten piggdekk. Har piggfrie vinterdekk, noe jeg ikke er så glad for.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:37   #25
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

20 cm er da ingenting. Men jeg håper det kommer mye på engang, og at det ikke snør jevnt og trutt i ei uke, da ser jeg ikke mannen fremover..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:43   #26
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Jeg har for første gang skikkelige vinterklær denne sesongen. Og jeg har ikke fått brukt dem ennå, så det gleder jeg meg til. Minsten fikk også akebrett til jul som han ikke har prøvd ennå.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:47   #27
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Trodde aldri jeg kom til å si det, men dethadde faktisk ikke gjort meg noe om det kom litt snø.
Det blir så mye lysere og trivligere med litt snø (legg merke til litt....)
Det går an å finne på noe ute, nå blir man jo bare kald.
Dessuten virker det lunere når det er snø, nå er det bare bikkjekaldt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 22:47   #28
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Til helgen kommer snøen

Åh, både søndag og lørdag er det meldt snø i Oslo!

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 23:30   #29
Tilden
Leken
 
Tilden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 524
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Håper inderlig det kommer snø! Jeg lengter etter skikkelig vinter.

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-09, 23:33   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.143
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Snø passer bra. Vi drar til syden over helgen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 00:04   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.641
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Katarina, her.

Nei, snø gjør vinteren mye morsommere! Ski, aking, snøhuler, snømenn, snølykter, snøborg, osv. Ingenting av det kan man jo gjøre når det bare er bart...

Ei heller er et trafikk-kaos, brøytekanter, sørpe og slaps som blir brunt og disgusting, vått på gulvene inne, salt-render på alle støvlettene, umulig å jogge ute, glatt/fall/au/lårhalsbrudd, måking, brøytebiler forbi kl. 0400, skitten snø etter bare noen dager...

Nei, snø er best på fjellet. Ja til en snøfri by! *parole*

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 08:37   #32
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ei heller er et trafikk-kaos, brøytekanter, sørpe og slaps som blir brunt og disgusting, vått på gulvene inne, salt-render på alle støvlettene, umulig å jogge ute, glatt/fall/au/lårhalsbrudd, måking, brøytebiler forbi kl. 0400, skitten snø etter bare noen dager...

Nei, snø er best på fjellet. Ja til en snøfri by! *parole*

Så urban og moderne du er. Hva skjedde med ur-nordmannen i deg?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 08:43   #33
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Oh, det snør allerede i Oslo, bare en halvtime unna her jeg bor. Lurer på hvor lang tid de skyene bruker på å komme seg hit.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 09:29   #34
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Katarina, her.

Det er jo så kjedelig uten snø? Hva skal ungene leke ute med da liksom? Når det er mørkt, kaldt og bart ute? Eller hvis det er speilblank is? (det eneste er å kjøre spark) Nei, snø gjør vinteren mye morsommere! Ski, aking, snøhuler, snømenn, snølykter, snøborg, osv. Ingenting av det kan man jo gjøre når det bare er bart...

Er ikke noe glad i snøen for egen del, men ungene elsker det jo. Så jeg er helt enig med deg, Katarina!

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 09:39   #35
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Oh, det snør allerede i Oslo, bare en halvtime unna her jeg bor. Lurer på hvor lang tid de skyene bruker på å komme seg hit.

Snør ikke nå lenger.

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 09:41   #36
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Litt snø er fint. Det snør her nå. Blir så mye morsommere med litt snø, men kan det bare komme og så bli liggende er det jo greit, slaps og mildvær igjen så blir alt bare æsj.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:03   #37
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Bada-Bing, her.

Snør ikke nå lenger.

:tupper værgudene i rævva:
Jeg vil ha snø, hører dere!?!?! SNØ!!!

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:05   #38
Siw
Twinsouls
 
Siw sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 771
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

her snør det nå ,håper det blir liggende og at det ikke begynner å regne!!

__________________
Siw
mamma til en i himmelen og tre på jord

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:10   #39
Tonjemor
Forvirret
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 642
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Leverte største på skolen og gikk til barnehagen med masse snøføyk rundt meg.. Jeg var iskald på beina lenge før jeg kom meg inn på t-banen. Akkurat der og da lengtet jeg veldig etter sommeren, men jeg vil helst ha snø. Vi har ubrukte ski, akebrett og kjelker stående så det vil vi bruke!

__________________
Du greier ikke å fly med en sopelim av ren og skjær vilje....
Tonjemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-09, 10:20   #40
Bada-Bing
Pulled back in
 
Bada-Bing sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Innlegg: 724
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Sv: Til helgen kommer snøen

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

:tupper værgudene i rævva:
Jeg vil ha snø, hører dere!?!?! SNØ!!!

Det hjalp! Det snør igjen!
Kan du beordre lønnsforhøyelse til meg med det samme du er i gang?

__________________
Propellen 2005 Stoikeren 2008
Bada-Bing er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no