Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor lenge holder brownies seg i kjøleskap?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-09, 21:01   #21
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor lenge holder brownies seg i kjøleskap?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

De luktet ikke så mye. Ikke akkurat dårlig, men ikke innbydende heller. Jeg kunne forsøkt å varme dem, men ... Jeg tror jeg står over. Tar is med sjokoladesaus på istedet jeg.

Karamell: Du kan fint spise dem ja. Om du varmer dem litt i ovnen, så blir de veldig gode! (Hvertfall med min oppskrift, og jeg lager en gluten og melkefri variant av Maximilla sin. )

Nigella-oppskirften? Den bruker jeg også. Nammenamm!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 17:42   #22
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Drar opp denne jeg. Skal servere brownies på lørdag tenkte jeg. Kan jeg bake dem i kveld, skjære opp og putte i kjøleskap fram til lørdag?

Gammel 04-08-11, 18:00   #23
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Drar opp denne jeg. Skal servere brownies på lørdag tenkte jeg. Kan jeg bake dem i kveld, skjære opp og putte i kjøleskap fram til lørdag?

Definitivt! De er mye bedre på lørdag enn i kveld, i alle fall.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-11, 18:15   #24
Stikka
...

Stikka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Definitivt! De er mye bedre på lørdag enn i kveld, i alle fall.

Takk for svar. Ja den blir jo bare bedre og bedre i kjøleskap, en stund ihvertfall.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:43.