Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Å bytte OS

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-09, 22:35   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bytte OS

Jeg bør vel ha dual boot til å begynne med?

Jeg må bare forsikre meg om at jeg får alt til å virke med Ubuntu først....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-09, 23:06   #22
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Se så søøøt tux er

Jeg har aldri instalert linux selv. Bruker det bare. har ubuntu og xp på min laptop.
Mann er sånn data nek
Vi har bestandig hatt minst en pc med bare ren linux på.

Gammel 23-01-09, 08:57   #23
Rafiki
The Anti-Walter

Rafiki sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Rafiki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg ville ha installert det som dual-boot. Du må sannsynligvis reinstallere vista først, fordi du må ha en ledig partisjon til å installere Linux på, og den er neppe satt opp nå.

Ubuntu kan fint repartisjonere selv når du installerer det. Jeg har hatt et par maskiner som kun har kommet med én partisjon, med Windows, men under installasjonen av Ubuntu så har jeg kunnet redusere den partisjonen (uten uheldige senvirkninger for Windows etterpå) slik at jeg fikk plass til en ny partisjon til Ubuntu

Rafiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 16:52   #24
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nå satt av en del av HDen, jeg har brent cd med Ubuntu og jeg har satt den i..... hva skjer?

Jo, jeg får opp en meny og jeg trykker på språk, så at jeg vil teste dette uten i installere i første omgang.. maskinen durer og vifta går... men skjer det noe? Nei.

Hva er galt? Er ikke cden i orden?

Gammel 07-02-09, 18:16   #25
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Mulig maskinen er for treg for live-cd'en, hvor mye ram har du? Jeg har opplevd at ikke live-cd har fungert, men installasjon har gått uten problem.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 18:22   #26
Joika
Pauset

Standard

Har 2GB.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.