Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Levering fra Minsten

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-09, 20:31   #21
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Levering fra Minsten

Opprinnelig lagt inn av Noras mamma, her.

Så irriterende, er jo en god stund siden. Du burde ha fått varene nå. Får håpe det ordner seg for deg.

Jeg er ikke av de som gir seg med det første. Jeg får få min politiansatte mamma til å sende henne en mail.

Gammel 24-03-09, 21:57   #22
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Har, etter tre mail, enda ikke hørt fra damen. Jeg er på god tur til å bli sint!

Du måtte altså ringe henne, LilleRosin?

Jeg ringte ikke, men sendte en beskjed via svarskjemaet på nettsidene hennes. Da fikk jeg svar.

Gammel 24-03-09, 22:13   #23
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg ringte ikke, men sendte en beskjed via svarskjemaet på nettsidene hennes. Da fikk jeg svar.

Ok, det gjorde jeg tidligere i dag, så da er det bare å smøre seg med den berømte tålmodigheten.

Gammel 20-04-09, 18:38   #24
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan har det gått, Canisa?

Gammel 20-04-09, 18:46   #25
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Nei ...
Hun svarte til slutt da jeg skrev på kontaktskjemaet i butikken, og på hennes oppfordring sendte jeg kvitering på det jeg hadde betalt. Hun lovet å tilbakeføre pengene, men jeg til nå ikke sett noe til de, og det er vel 3-4 uker siden. Har purret på henne, men får ikke svar.

Seriøse greier.

Gammel 20-04-09, 18:50   #26
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Det er typisk minsten, hun er veldig treg... skjønner ikke at den butikken kan gå rundt. Har ikke fått nyhetsbrev på kjempelenge, men det ser ut som hun har tatt inn nye varer så hun holder vel på ennå...

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 23:49   #27
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Æsj så kjipt. Jeg har handlet mye hos henne, og hun har masse fint. Men det er åpenbart et problem med struktureringa hennes.

Gammel 21-04-09, 08:26   #28
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Har bare elendige erfaringer med Minsten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:02.