|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg er av typen som liker best å jobbe ved den stasjonære, og som kobler til løst tastatur og mus dersom jeg bruker en bærbar her hjemme. Det er vel derfor jeg er skeptisk til de mini-greiene.
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Bærbar PC til studiebruk
|
|
|
#5 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg kjenner at jeg er veldig skeptisk til de miniene. De kan da ikke være ideelle for mine nakkeprolapser?
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Tja, andre bærbare vil gjerne gi deg et sett nye prolapser, siden de er gjennomgående tyngre å bære. Sekken er lett som en lek med mini'en i.
|
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Bærbar PC til studiebrukDet er trådløst nettverkskort på alle så vidt jeg vet. |
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg har en MSI Wind 10" som jeg bruker på skolen. Jeg er kjempefornøyd med den. Tastaturet er stort nok til å skrive touch på rimelig greit. Den store bærbare jeg har holdt på å falle fra hverandre etter 2 mnd, tålte ikke å bli herjet med, opp og ned fra ranselen osv. Men denne lille virker mye mer solid og jeg angrer absolutt ikke på det kjøpet nei... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Bærbar PC til studiebrukKan jeg bry dere litt til?
|
|
|
#14 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Bærbar PC til studiebrukJeg tror ikke jeg ville valgt en mini-pc til oppgaveskriving. Jeg synes det er godt å ha litt oversikt uten å scrolle meg ihjel.
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mulighet er jo å ha en skjerm stående hjemme som man kan bruke når man skal sitte timer foran pc-en - samt da gjerne vanlig tastatur og mus. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
|
![]() |