Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gave

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvordan ville du reagert på en "husvaskgave"?
Jeg ville blitt dypt fornærmet - huset mitt vasker jeg/partneren sjøl 11 4,98%
Jeg hadde blitt overlykkelig og elsket vedkommende for resten av livet 184 83,26%
Samma for meg, jeg vasker gjerne sjøl, men lar glatt andre gjøre det for meg 14 6,33%
Vaske? 12 5,43%
Deltakere: 221. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-09, 23:55   #21
Lille Blomst
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lille Blomst har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gave

Tanken i seg selv er god, men jeg liker best å vaske selv

Lille Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 00:10   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Blomst, her.

Gammel 20-01-09, 00:11   #23
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Åh, herregud jeg hadde blitt glad! Tenk, å få en sånn fin gave!

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 00:17   #24
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Jeg hadde blitt lykkelig om noen spanderte firmavask, men jeg hadde ikke likt å ha familie til å vaske her. Da hadde jeg garantert ryddet og stresset på fohånd.

Signerer.

Gammel 20-01-09, 00:26   #25
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått tilbud om det, men takket nei.
Det var fra en kar som ville gjøre det naken.
Han så helst at jeg skulle befale ham til sølvpuss også.

Ellers hadde jeg jublet!

Sist redigert av Hønni : 20-01-09 kl 01:07.
Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 00:50   #26
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg har fått det, men takket nei.

Ellers hadde jeg jublet!

Jøss. Det må jeg si!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 06:41   #27
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ikke blitt fornærma, men tror ikke jeg hadde benyttet meg av gaven. Har ikke helt sansen for at andre vasker og rydder i mitt hus.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 07:01   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Håhå - jeg ville straks satt meg ned og begynt å forhandle frem mer der det kom fra. "Kan jeg dele den opp så det blir flere runder hvis dere bare tar gulv og vinduer?".

Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 07:03   #29
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Blomst, her.

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg har fått tilbud om det, men takket nei.

Ellers hadde jeg jublet!

Send han til meg - han kan vaske naken her mens jeg er og trener eller noe. Gjerne en gang i uka.

Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 07:10   #30
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hehe - regner med at det ikke gjør noe for han at drømmeprinsen jobber hjemmefra - han vil jp være konsentrert om vaskingen, og drømmeprinsen bråker jo ikke.

Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 07:13   #31
Left
Passiv

Standard

Jeg hadde blitt kjempeglad! I forbindelse med fødsel av det 12. barnet, så hadde jeg antakelig kysset vedkommende hardt og inderlig.

Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 07:38   #32
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde blitt overlykkelig, men har også følt et snev av dårlig samvittighet for det stakkars mennesket som faktisk skal vaske i her. Vedkommende får nok å gjøre, for å si det sånn.

Forøvrig er det kanskje ikke vasking, men rydding som er mitt problem...

Jeg ønsker meg vask og rydding jeg.

Gammel 20-01-09, 07:40   #33
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Ingen alternativer passer. Ja, jeg hadde trodd det var en spøk om jeg fikk i gave at noen skulle vaske huset. Vaskinga er mannens jobb, og om noen skulle gi meg en gave måtte det være å rydde huset.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 07:47   #34
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

fornærmet??? absolutt ikke. snarere tvert imot, for en flott gave. Miljøvennlig og omtenksomt, jeg tipper at med 12 barn har man nok ting, og setter mer pris på gaver fra hjertet. Ja, det gjelder oss med et barn også.

Gammel 20-01-09, 07:49   #35
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde blitt overlykkelig!

Gammel 20-01-09, 07:50   #36
oh hvite lakenrumpe
Fullverdig medlem

oh hvite lakenrumpe sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Møre og Romsdal
oh hvite lakenrumpe har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg hadde ikke blitt fornærmet... men vil ikke at andre mennesker skal snoke i mitt hus.

Gammel 20-01-09, 07:55   #37
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde blitt overlykkelig hvis jeg hadde fått husvask i gave - særlig om det var andre enn familien som skulle vaske.

Gammel 20-01-09, 08:06   #38
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde blitt overlykkelig.
Svigermor har vasket og ryddet stue, kjøkken og barnerom flere ganger - gjerne hvis vi skal noe og har avtalt at hun henter barna fra skole og barnehage og er hos dem til vi kommer hjem. Da hender det hun kommer tidlig, før hun henter barna og gjør rent. Fantastisk å komme hjem til rent og strøkent hus

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 08:11   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er en gave jeg har ønsket meg flere ganger.

Men jeg må nok innrømme at jeg ikke hadde blitt like lykkelig om jeg hadde fått den av svigermor siden hun mer enn en gang har påpekt at jeg ikke er mye til husmor. Jeg hadde vært glad for å få det skikkelig vasket uten å måtte betale for det, men det hadde vært med et lite stikk i hjertet akkurat fra henne.

Mine egne foreldre hadde det vært helt greit. Det er de som har oppdratt meg til å ha det helt greit med litt møkk i krokene.

Gammel 20-01-09, 08:13   #40
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde blitt overlykkelig!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.