|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?De stedene jeg har tenkt at "hit må jeg tilbake" er Australia og Skotland. Ellers så har jeg vært i Thailand, England, Spania, Italia, Tyskland, Østerike, som jeg kommer på. Ja, også Sverige, Danmark og Finland da.
|
|
|
#2 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg kan ikke bidra med så mye annet enn at jeg er forskrekkelig misunnelig på alle som er bereiste
|
|
|
#3 |
|
representert
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?
Glemte å skrive hvor jeg har lyst å dra, og det er Russland, særlig St. Petersburg, og Kina og Japan.
|
|
|
#4 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har vært i 16 land. Jeg har veldig lyst til å reise tilbake til Cuba, der jeg bodde i perioder da jeg var 20-22 år. Latin-Amerika ligger mitt hjerte nærmest, og jeg drømmer om å reise mer der. Ellers kunne jeg godt tenke meg å se mer av Afrika. Har bare vært i Sierra Leone.
|
|
|
|
#5 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har ikke fylt ut Facebook-kartet ennå, men ja, jeg er bereist - første flyreisen var vel i 1969 (over Atlanterhavet). Jeg har for øvrig bodd på 4 kontinenter, og besøkt 1 til. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Audacious
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har bare vært i et par-og-tjue land, fordelt på fire kontinenter. Jeg har bodd i fem land. Og mine to favorittreisemål er Zanzibar og de skotske øyene.
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg kan heldigvis kalle meg globetrotter ennå... 34 land og 34 år! Satser på et nytt land før jeg har bursdag, men målet må være minst ha antall land som år |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har vært i drøyt 30 land. I fire av dem (inklusive Norge) har jeg bodd i et halvt år eller mer. Sist redigert av Mistral : 02-07-12 kl 18:48. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fullverdig medlem
Hvor: Møre og Romsdal
![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Vi reiser på øyhopping til Hellas som backpackere år etter år... måtte droppe det i fjor da, for da var snuppa bare 4 mnd og jeg sleit masse med brystbetennelser så jeg kunne ikke ha badet uansett...
|
|
|
|
#11 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Bodd, studert og jobbet i England, jobbet i Wien og Athen, vært på studieturer/jobbturer til Budapest, Paris, Nice, Nantes, Barcelona og Palma, seilferie i Hellas/Tyrkia, sydenturer til Kreta, Kypros, Karpathos, Naxos, Kos, Alanya, Tenerife og Gran Canaria, lengre tur til Australia og Thailand (innom Singapore) og ellers... jo selvfølgelig; bilferie i Sverige, Danmark, Tyskland, Østerrike, Kroatia, Slovenia og Italia.
|
|
|
#12 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?43 tror jeg det ble?
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 27-01-09 kl 22:13. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har ikke oversikten i hodet, men det er vel rundt 30 land tror jeg. Jeg vet ikke helt hva som er favorittreisemål. Jeg har gode minner fra så mange steder. Jeg tiltrekkes veldig av Midtøsten. Jeg har vært på Vestbredden, Jordan, Israel og i Egypt og det å reise rundt der er noe av det som fascinerer meg mest av alt. Jeg er også interessert i arabisk og hebraisk språk. Mellomamerika tiltrekker meg også veldig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
representert
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Dere som legger ut facebook-kartet, dere vet at navnet deres kommer opp på siden?
|
|
|
#15 |
|
Fluctuat nec mergitur
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?
Jada. Jeg er ikke så kjempeanonym på nett lenger, med samme nick på mange fora. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Er ikke veldig bereist men har vel vært i 11 land sånn kjapt oppsummert. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har vært i 21 land. Afrika har jeg sterke ønsker om å reise tilbake til... ikke nødvendigvis Zimbabwe hvor jeg var på feltarbeid, men gjerne Tanzania og Sør-Afrika.
|
|
|
#18 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg er altfor lite bereist og ønsker meg hele verden. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor bereist er du? Og hva er ditt favorittreisemål?Jeg har reist rundt om på hele kloden har vel totalt noen og tretti land på samvittigheten. Alikevel er vel det mest imponerende at jeg har besøkt samtlige av statene i USA. |
|
![]() |
|
|