|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Jeg er veldig fornøyd. Vi flyttet inn for snart ti år siden, i et lite hus i enden av et sentrumsnært byggefelt. Har friareal på to sider av tomta, og stor tomt. Etterhvert har vi bygd garasje, og et påbygg på 80 kvadrat. Nå er huset stort,men ikke for stort, og veldig praktisk. Mangler oppussing av stua, da er alt tatt. (OG da er det vel å begynne med oppussing igjen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Veldig fornøyd med huset og utsikten. Om jeg skal klage på noe, er det at kjøkkenet kunne vært to kvm større. Hater tomta. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Inhabil
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Nei. Huset er helt ok. 3 soverom, stue, kjøkken, bad, vaskerom og innvendig bod. Liten hage.
|
|
|
#4 |
|
Bork bork bork
|
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Ikke fornøyd ennå, men skal bli stadig bedre (vi har bodd her i ca. ni måneder og brukt ganske mye av den tida på å bli foreldre). Holder på å legge parkett i stua akkurat nå; etterhvert skal det samme skje i de fleste andre rom (der det ligger laminat nå). Og så skal det males og flikkes litt, osv.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Er du fornøyd med boligen din?
Haha - det var gult før.... |
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Nei, jeg er ikke det. Vi er veldig fornøyd med beliggenheten og naboene, men selve huset er vi ikke fornøyd med. Mye av det vi er misfornøyd med er selvsagt ting vi burde ha forutsett ville bli upraktisk, men vi var vel litt blendet av den utrolig kule fasaden på huset.
|
|
|
#7 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har visst bodd i feil blokk, med feil naboer?
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Neida. Vi har bodd i blokk i tretten år, de siste seks med barn, og synes det er helt OK. Det hadde vært fint med uteplass, det er sant, men jeg synes det er veldig greit å ikke ha ansvaret for et hus fra tak til kjeller. Hvis man har noenlunde greie naboer (og det har vi hatt hele tiden), er det helt fint å bo i blokk, synes jeg.
|
|
|
#9 |
|
I farta!!
|
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Veldig fornøyd. Me bur i stor einebolig med utleigedel me leiger ut no og skal bruke sjølv til ungane når dei blir store. Da åpner me opp så den blir ein del av huset men ungane kan bruke eigen inngang når dei er ungdommar om dei vil.
Strong is the new skinny Sist redigert av Zip : 21-01-09 kl 11:15. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
med mange baller i lufta
|
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Ikke spesielt fornøyd, men nå skal vi snart flytte. Bygger nytt!
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du fornøyd med boligen din?90% fornøyd. Det er et stort hus og det har tatt lang tid å få bodd seg inn og utnyttet huset på en bra måte. Og få til møblering og bilder og sånt.
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Takk.
|
|
|
#14 |
|
guru advisor
|
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Det kommer seg, det gjør det virkelig. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Jeg er fornøyd og blir stadig mer fornøyd. Helt fornøyd blir jeg når roterommet endelig blir barnerom, og vi får byttet ut kjellertrappa og pusset opp trapperommet og lageret nede (skal bli arbeids/gjesterom).
|
|
|
|
#17 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Delvis. Jeg skulle gjerne hatt flere kvadratmeter, men det er uoppnåelig med vårt budsjett når vi vil bo innenfor bygrensen i Paris. Vi har pusset opp andre etasje (bad og soverom) og laget takterrasse, og er veldig fornøyd med det vi har gjort her. I første etasje har vi stue og kjøkken som jeg ikke er fornøyd med, spesielt kjøkkenet er helt forferdelig. Dessverre har vi ikke penger til å pusse opp første etasje på lenge, hvis jeg ikke vinner i lotto (og siden jeg ikke spiller er det veldig lite sannsynlig), så jeg må nok leve med det fæle kjøkkenet mitt en stund til. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Tenkte det samme.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Huset vårt er alt for lite til oss. Men, utenom det er jeg fornøyd.
|
|
|
#20 |
|
Øyboer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du fornøyd med boligen din?Ganske fornøyd ja. Skulle bare mangle siden vi nettopp flyttet inn. |
|
|
|
![]() |
|
|