|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Ulekre bilderJeg leser Se og hør hver uke jeg. |
|
|
|
|
#22 |
|
Textrovert
|
Sv: Ulekre bilder
|
|
#23 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ulekre bilderFra gårsdagens The Superficial. Den eneste kjendisbloggen du trenger å lese. …the Los Angeles Department of Children & Family Services has been contacting [Britney Spears] because they're concerned about the well being of her kids after her recent string of "bizarre" public behaviorBen "ugly" Murphy |
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Man ser da på bilder på tv! Kan ikke unngåes. De trenger jo ikke åpne munnen for å si hvordan de er en gang! Dersom man ikke vet hvem de er av bilde, ja da bør man virkelig slå seg ned i godstolen med et par sladreblader eller Dagbladet/VG.
|
|
#25 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Ulekre bilderDu vet at skjørtet er kort når man kan se keisersnittarret.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#27 |
|
Ekvilist
|
Jeg er imponert over kunnskapene dine! Jeg er kunnskapsløs på området, men tror faktisk du tar feil når det gjelder K-Fed. Han kaller seg vel nå Fed-Ex? Den eneste grunnen til at jeg har fått med meg det, er at jeg leste navnet et-eller-annet-sted i dag, og kom på at jeg har fått sendt varer gjennom FedEx før.
![]() |
|
|