|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Raparerer dere?Nei, det byr meg imot, og for meg er det alkoholisme, hvis man må reparere dagen etter. Hvis noen gjør det en gang i blant på gutte/jentefylletur tar jeg ikke så høytidelig, men jeg selv har aldri hatt behovet, jeg blir dårlig av tanken på alkohol dagen derpå.
![]() |
#22 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Raparerer dere?Nei, det har eg aldri gjort. For meg er det ei prinsippsak på lik linje med ikkje å kjøre samme dag som eg har drukke alkohol, uansett mengde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Raparerer dere?For å si det sånn så trodde jeg at jeg skulle finne en tråd om å fikse ødelagte ting. |
![]() |
![]() |
#24 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Feb 2008
![]() |
![]() Sv: Raparerer dere?Nei det gjør jeg ikke, frister lite. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Fullverdig medlem
![]() |
![]() Sv: Raparerer dere?Jeg blir heller aldri fyllesyk, så jeg har jo heller ikke behovet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Raparerer dere?Vi har vært ofte på hyttetur med en som MÅ ha øl til frokost, og hans kombinasjon av øl og egg får det til å vrenge seg i magen min. Jeg har aldri prøvd å reparere og tror igrunn det hadde gitt meg motsatt effekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Live and let live
|
![]() Sv: Raparerer dere?Nei, det kunne aldri falle meg inn, og jeg er sikker på at jeg ville blitt mye dårligere av det også.
![]() |
#31 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Raparerer dere?Jeg reparerer ikke nei. Jeg har gjort det én gang som student da vi var på en tredagers tur, men aldri mer. Jeg brukte en uke på å komme meg etterpå.
![]() |
#32 |
Trademark: Imperfection
![]() Sv: Raparerer dere?Nei, ingen reparering her.
![]() |
#34 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Raparerer dere?Det skjedde en gang eller to i en litt hard russetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Raparerer dere?Jeg blir også overrasket om dette er veldig vanlig og uproblematisk, for etter min erfaring så er det ofte starten på et problematisk forhold til alkohol, altså en grense man krysser.
![]() |
#37 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Raparerer dere?
De jeg vet av som reparerer har ikke veldig lyst på alkohol dagen derpå de heller, men de sier at ved å ta et par pils så slipper de unna den verste bakrusen.
![]() |
#38 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: Raparerer dere?Er sjelden bakfull, og de få gangene jeg er noe urven dagen etter er virkelig sprit/øl det siste jeg har lyst på! Egg, bacon og cola, eventuelt melk og knekkebrød er derimot fine ting.
![]() |
![]() |
#39 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Raparerer dere?
Jeg blir uvell bare av tanken. :grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
kamerat
|
![]() Sv: Reparerer dere?Hahaha! Det hørtes ut som Mongolia, ja, Ulvefar!
![]() |
|
|