Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Grey's anatomy

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-06, 20:26   #21
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Greys anatomy

Litt off topic, men jeg fant akkurat ut hvorfor han McDreamy har fått det til å ringe en bjelle hos meg en god stund, uten at jeg faktisk har fått surret meg til å finne ut hvorfor. Har lenge tenkt "hvor HAR jeg ham fra?!". Utover det at han har likhetstrekk med Sean Penn da.

Nå vet jeg det - han var hovedrollenerden i 80-tallsfjortisfilmen Can't buy me love!
Men det visste sikkert alle dere andre?

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 20:40   #22
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg begynner tilogmed å like Christina - som jeg først ikke tålte - mye bedre enn Meredith. Og så liker jeg Burke og Bailey selvfølgelig. Og ikke McDreamy - men derimot kona hans

*rasjonere på de siste episodene*

Akkurat sånn har jeg det også. Det er bare Izzie som jeg ikke heeelt vet hva jeg skal synes om ennå. :helt hekta:

Jeg reagerte forresten også skikkelig negativ på at ingen nevnte de drepte bombefolka.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 20:41   #23
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Greys anatomy

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg reagerte forresten også skikkelig negativ på at ingen nevnte de drepte bombefolka.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 21:16   #24
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Litt off topic, men jeg fant akkurat ut hvorfor han McDreamy har fått det til å ringe en bjelle hos meg en god stund, uten at jeg faktisk har fått surret meg til å finne ut hvorfor. Har lenge tenkt "hvor HAR jeg ham fra?!". Utover det at han har likhetstrekk med Sean Penn da.

Nå vet jeg det - han var hovedrollenerden i 80-tallsfjortisfilmen Can't buy me love!
Men det visste sikkert alle dere andre?

Patrick Dempsey har spilt i mye, ifølge imdb.com:

Sitat:

1. Enchanted (2007) (post-production) .... Robert
  2. Freedom Writers (2007) (completed) .... Scott Casey
  3. "Grey's Anatomy" .... Dr. Derek Shepherd (46 episodes, 2005-2006)
    - Don't Stand So Close to Me (2006) TV Episode .... Dr. Derek Shepherd
    - From a Whisper to a Scream (2006) TV Episode .... Dr. Derek Shepherd
    - Staring at the Sun (2006) TV Episode .... Dr. Derek Shepherd
    - Where the Boys Are (2006) TV Episode .... Dr. Derek Shepherd
    - Let the Angels Commit (2006) TV Episode .... Dr. Derek Shepherd
    (41 more)
  4. Brother Bear 2 (2006) (V) (voice) .... Kenai
  5. Shade (2006) .... Paul Parker
  6. "Test Drive" (1 episode, 2005)
    - Lexus IS 350 (2005) TV Episode
  7. "The Practice" .... Dr. Paul Stewart (3 episodes, 2004)
    - Mr. Shore Goes to Town (2004) TV Episode .... Dr. Paul Stewart
    - Pre-Trial Blues (2004) TV Episode .... Dr. Paul Stewart
    - Coming Home (2004) TV Episode .... Dr. Paul Stewart
  8. Iron Jawed Angels (2004) (TV) .... Ben Weissman
  9. "Karen Sisco" .... Carl (1 episode, 2003)
    - Blown Away (2003) TV Episode .... Carl
  10. Lucky 7 (2003) (TV) .... Peter Connor
    ... aka Lucky Seven (USA: DVD title)
  11. About a Boy (2003) (TV) .... Will
  12. Sweet Home Alabama (2002) .... Andrew Hennings
  13. The Emperor's Club (2002) .... Older Louis Masoudi
  14. "Once and Again" .... Aaron Brooks (4 episodes, 2000-2002)
    - Aaron's List of Dreams (2002) TV Episode .... Aaron Brooks
    - Aaron's Getting Better (2001) TV Episode .... Aaron Brooks
    - Feast or Famine (2000) TV Episode .... Aaron Brooks
    - Strangers and Brothers (2000) TV Episode .... Aaron Brooks
  15. Rebellion (2002) .... Tyler Rae
  16. Corsairs (2002) (TV)
  17. Blonde (2001) (TV) .... Cass
    ... aka Marilyn Monroe (Canada: French title)
  18. "Will & Grace" .... Matthew (3 episodes, 2000-2001)
    - Brothers, a Love Story (2001) TV Episode .... Matthew
    - Crazy in Love (2001) TV Episode .... Matthew
    - Love Plus One (2000) TV Episode .... Matthew
  19. Chestnut Hill (2001) (TV) .... Michael Eastman
  20. Scream 3 (2000) .... Det. Mark Kincaid
  21. Me and Will (1999) .... Fast Eddie
  22. Jeremiah (1998) (TV) .... Jeremiah
    ... aka Bibel: Jeremia, Die (Germany)
    ... aka Geremia il profeta (Italy)
  23. There's No Fish Food in Heaven (1998) .... The Stranger
    ... aka Life in the Fast Lane (USA: DVD title)
  24. Crime and Punishment (1998) (TV) .... Rodya Raskolnikov
    ... aka Dostoevsky's Crime and Punishment (USA: complete title)
  25. The Treat (1998) .... Mike
  26. Denial (1998) .... Sam
    ... aka Something About Sex (USA: video title)
  27. Hugo Pool (1997) .... Floyd Gaylen
    ... aka Pool Girl (UK: DVD title)
  28. 20,000 Leagues Under the Sea (1997/II) (TV) .... Pierre Arronax
  29. Odd Jobs (1997) (TV)
  30. The Escape (1997) (TV) .... Clayton
  31. The Player (1997) (TV) .... Griffin Mill
  32. A Season in Purgatory (1996) (TV) .... Harrison Burns
  33. The Right to Remain Silent (1996) (TV) .... Tom Harris
  34. Outbreak (1995) .... Jimbo Scott
  35. Bloodknot (1995) .... Tom
  36. With Honors (1994) .... Everett Calloway
  37. Ava's Magical Adventure (1994) .... Jeffrey
  38. Bank Robber (1993) .... Billy
  39. J.F.K.: Reckless Youth (1993) (TV) .... John F. Kennedy
  40. For Better and for Worse (1993) (TV) .... Robert Faldo
    ... aka R.S.V.P.
  41. Face the Music (1993) .... Charlie Hunter
  42. Mobsters (1991) .... Meyer Lansky
    ... aka The Evil Empire
  43. Run (1991) .... Charlie Farrow
  44. Merry Christmas Baby (1991) (TV)
  45. Coupe de Ville (1990) .... Robert 'Bobby' Libner
  46. "The Super Mario Bros. Super Show!" .... The Plant (1 episode, 1989)
    ... aka Club Mario (USA: new title)
    - Super Plant (1989) TV Episode .... The Plant
  47. Happy Together (1989/I) .... Christopher Wooden
  48. Loverboy (1989) .... Randy Bodek
  49. Some Girls (1988) .... Michael
    ... aka Sisters
  50. In a Shallow Grave (1988) .... Daventry
  51. In the Mood (1987) .... Ellsworth 'Sonny' Wisecarver
    ... aka The Woo Woo Kid
  52. Can't Buy Me Love (1987) .... Ronald Miller
    ... aka Boy Rents Girl
  53. Meatballs III: Summer Job (1986) .... Rudy
    ... aka Meatballs III - Académie de vacances (Canada: French title: video title)
  54. A Fighting Choice (1986) (TV) .... Kellin Taylor
  55. "Fast Times" (1986) TV Series .... Mike Damone (unknown episodes)
    ... aka Fast Times at Ridgemont High
  56. The Stuff (1985) (uncredited) .... Underground Stuff buyer #2
  57. Heaven Help Us (1985) .... Corbet
    ... aka Catholic Boys

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:03   #25
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg husker "cant buy me love"... den er egentlig litt kul... eller hm, var da.

Er glad flere enn meg reagerte på at de ikke nevnte bombefolkene. Så er jeg ikke helt rar liksom.

(over til noe annet - har forrige episode fra Akutten tatt opp på video.. den gleder jeg meg til å se, så skikkelig dramatisk ut den også. Ja, ja... jeg liker sånne serier ja.)

Gammel 07-12-06, 22:04   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så for meg at det kanskje ble noe mellom han bombemannen og Meredith jeg da ..
Men neii..

Men noe måtte jo dø..

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 22:06   #27
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg så for meg at det kanskje ble noe mellom han bombemannen og Meredith jeg da ..
Men neii..

Men noe måtte jo dø..

Venninna mi sa akkurat det samme, at hun trodde det skulle bli noe mellom dem...

He he... jeg var litt mer pessimistisk, NOEN måtte jo som du sier dø.

Gammel 07-12-06, 22:09   #28
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker sykehusserier.

Og Greys er jo bare utrolig kul! Favoritten er helt klart Christina og Burke.

Utrolig teit at de ikke snakket noe mer om de døde bombemennene, det er jo bare så overfladisk

Gammel 07-12-06, 22:09   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så lenge McDreamy lever så er jeg happy

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 08:29   #30
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker Meredith, jeg. Men på den annen side, så liker jeg egentlig de fleste karakterene i den serien. McDreamy er søt, McSteamy er søt og Gerge er søt. Takk og pris for at han har fått litt mer bein i nesa, ellers ville den karakteren blitt litt for kjedelig for meg.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 08:31   #31
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg synes McDreamy er ganske kjekk jeg da

http://imdb.com/gallery/granitz/3980...hint=nm0001131

Gammel 08-12-06, 12:17   #32
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misty, her.

Jeg synes McDreamy er ganske kjekk jeg da

http://imdb.com/gallery/granitz/3980...hint=nm0001131

Ja for all del. Men i serien var han kjekkere før vi ble "kjent med" han. Synes jeg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 20:57   #33
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja for all del. Men i serien var han kjekkere før vi ble "kjent med" han. Synes jeg.

Jeg er nok litt rar, men jeg syntes han er kjekkere nå enn i begynnelsen da vi ikke kjente han så godt. Han var liksom så perfekt og snill i starten, da ville han for alt i verden gå ut med Meredith og virket så plettfri. Jeg synes han ble mye kjekkere da jeg fikk se usikkerheten hans overfor valget mellom kona og Meredith, lojalitet overfor kona og forelskelse overfor Meredith og andre personlighetstrekk som kommer fram utover i serien, karaktertrekkene gjorde han til en dypere og mer sammensatt mann. Han ble rett og slett mer virkelig for meg og dermed også kjekkere. Eller så ble jeg bare mer vant til han og siden jeg følte at jeg ble bedre kjent med han, så ble han kjekkere. Litt sånn som med venner som blir penere etterhvert som man blir kjent med dem og glad i dem.

Gammel 08-12-06, 21:06   #34
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg er nok litt rar, men jeg syntes han er kjekkere nå enn i begynnelsen da vi ikke kjente han så godt. Han var liksom så perfekt og snill i starten, da ville han for alt i verden gå ut med Meredith og virket så plettfri. Jeg synes han ble mye kjekkere da jeg fikk se usikkerheten hans overfor valget mellom kona og Meredith, lojalitet overfor kona og forelskelse overfor Meredith og andre personlighetstrekk som kommer fram utover i serien, karaktertrekkene gjorde han til en dypere og mer sammensatt mann. Han ble rett og slett mer virkelig for meg og dermed også kjekkere. Eller så ble jeg bare mer vant til han og siden jeg følte at jeg ble bedre kjent med han, så ble han kjekkere. Litt sånn som med venner som blir penere etterhvert som man blir kjent med dem og glad i dem.

Som jeg skulle skrevet det selv. Får mer og mer sansen for ham. Meredith derimot, er litt kjedelig.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 21:22   #35
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Jeg liker som sagt Meredith, men synes hun har hatt lite utvikling i forhold til de andre karakterene. George har jo forandret seg masse, f.eks.

Gammel 09-12-06, 01:20   #36
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Liker McDreamy jeg

Me too :sikle:

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 09:33   #37
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Favoritten er helt klart Christina og Burke.

Cristina (uten h!) er OK, men Burke blir jeg bare mer og mer lei av. Snakk om stum østers/fisk slengt på land. Nå holder jeg på med sesong 3 da, men de siste episodene har han hatt ett eneste, uendret ansiktsutrykk.

Min favoritt er Dr. Addison Forbes Montgomery-Shepherd. Eller dr. Saddison blant venner.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 10:03   #38
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Cristina (uten h!) er OK, men Burke blir jeg bare mer og mer lei av. Snakk om stum østers/fisk slengt på land. Nå holder jeg på med sesong 3 da, men de siste episodene har han hatt ett eneste, uendret ansiktsutrykk.

Min favoritt er Dr. Addison Forbes Montgomery-Shepherd. Eller dr. Saddison blant venner.

He he. Hvor ser du på da siden du allerede er på sesong 3...?

Gammel 09-12-06, 11:26   #39
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

He he. Hvor ser du på da siden du allerede er på sesong 3...?

Laster ned fra nettet.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 11:48   #40
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Laster ned fra nettet.

Dette er en verden som er helt ukjent for meg. Fortell!

Emneord
sykehus, tv-serier, usa

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.