Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Tips meg om en jentete tulleserie

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 14:10   #21
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips meg om en jentete tulleserie

Sex and the city har jeg sett for lengst. :åppdatert opp til et visst punkt:
Har hele serien på DVD, men det er grenser for hvor mange ganger man kan se det.

Cold Feet noteres. Couplings må jeg kjøpe, men dumme Play har bestemt seg for ikke å ta kortet mitt. (Har det kommet en "du vet du ikke burde dra mer skrot i hus"-forsikring der, kanskje? )

Takk for tips, folkens!

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 14:14   #22
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Veronica Mars likte jeg veldig godt. Tenåring, men veldig bra.
Jeg har alle 3 sesongene på DVD hvis du vil låne?

Gammel 27-01-09, 14:19   #23
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Cold Feet? Jeg elsket Cold Feet. Ellers kan jeg anbefale Coupling. Hva med Buffy?

Jeg elsker også Cold Feet. Anbefales voldsomt!

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 14:33   #24
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nicolai og Julie er også nydelig!

Gammel 27-01-09, 14:35   #25
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, glemte nesten Black books! Glitrende serie, du må bare passe på å knipe masse, for ellers kan du le så du tisser på deg!

Gammel 27-01-09, 14:35   #26
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Selv om jeg er mann så må jeg få nevne den engelske serien Coupling. Den er hysterisk morsom.

Eh, nei. Jeg prøvde meg på Coupling, men syntes den ble litt for farseaktig. Dessuten hadde jeg ikke sympati med noen av rollefigurene, de var bare teite og usympatiske. :humorløs:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 14:36   #27
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

P&P?

Gammel 27-01-09, 14:37   #28
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Eh, nei. Jeg prøvde meg på Coupling, men syntes den ble litt for farseaktig. Dessuten hadde jeg ikke sympati med noen av rollefigurene, de var bare teite og usympatiske. :humorløs:

Engelsk eller amerikansk utgave?

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 14:37   #29
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Engelsk eller amerikansk utgave?

Engelsk

Gammel 27-01-09, 14:37   #30
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Standard

Coupling i engelsk utgave er kjempemorsomt!

Og serien Green Wing kan anbefales!

Gammel 27-01-09, 14:40   #31
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

AnnKi: Ja, kanskje det? Tusen takk.
Så kunne vi kanskje tatt en kaffekopp i slengen?

Noterer ivrig. Black Books har jeg selvsagt sett (). Kostymedrama er ikke ueffent, det hadde jeg ikke tenkt på. Så Bleak House og Fingersmith i løpet av graviditeten, og de likte jeg godt. P&P passer nok da, men jeg har akkurat sett filmen. Det gjør kanskje ikke noe med mer (og en annen) Mr. Darcy.

Gammel 27-01-09, 14:50   #32
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Tips meg om en jentete tulleserie

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

HIMYM skjønner jeg virkelig ikke hvorfor alle er så opptatt av, altså. Har sett et par episoder, og nei. Skjønner ikke. Virker som helt ordinær sitcom på meg.

Man må nemlig se mer enn et par episoder, 4-5 faktisk, da er man hektet. Missa sa det til meg første gang, og det er sånn det er. Mei bekreftet det for ikke lenge siden.

Coupling ja, den er bra!
Brothers & Sisters, The L Word, Scrubs.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 14:51   #33
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Og serien Green Wing kan anbefales!

Jeg er ikke storfan av den serien heller, men den er verdt å se bare pga. hun fantastiske personalsjefdamen! Hysterisk morsomt. Sånn vil jeg også være!

Gammel 27-01-09, 14:55   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det på dvd dere ser alle disse seriene?

Går noen på tv? I tilfelle det går noen gode serier på tv, gidder dere tipse meg om kanal og klokkslett?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 17:23   #35
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

AnnKi: Ja, kanskje det? Tusen takk.
Så kunne vi kanskje tatt en kaffekopp i slengen?

Det hadde vert koselig.
Fremdeles hjemme med minsten jeg, så som regel ledig.

Har forresten Twin Peaks også, men den går nok ikke under jentete tulleserie.

Gammel 27-01-09, 17:27   #36
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi

Det hadde vert koselig.
Fremdeles hjemme med minsten jeg, så som regel ledig.

Har forresten Twin Peaks også, men den går nok ikke under jentete tulleserie.

Litt travel uke denne uka, men jeg kan melde fra.
TP har jeg selv, fantastisk serie.

Gammel 27-01-09, 17:32   #37
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:abonnerer:

Gammel 27-01-09, 17:55   #38
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cold Feet er super! Men den appelerer helt fint til menn, da. Hva med denne i stedet?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 19:00   #39
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Cashmere mafia er også en typisk lett underholdende hjernedød greie. Og Las Vegas?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 21:00   #40
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Buffy. Tullete, morsomt og Spike

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:36.