|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Det har vært viktig for oss at det er sentralt. Vi vil heller ikke bruke altfor mye penger. Vi bor så barnevennlig som prisen og beliggenheten tilsier.
|
|
|
|
#2 |
|
tankefull
|
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Vi holder på å bygge hus. Kriteriet vi har gått etter er at huset står på gården vi skal overta. Hadde det vært helt opp til meg, hadde vi ikke bodd her vi bor. Jeg ønsker allerhelst å flytte "hjem" til kommunen jeg kommer fra. Den ligger ca 3 timers reise herfra. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?
Som jeg skulle sagt det selv.
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Sentralt.
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Da vi begynte å vurdere ny bolig i 1999, så var det første vi tenkte på at det skulle være i samme bydel som vi allerede var i. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Ollevia: Du kan få kjøpe leiligheten vår om ikke kzy75 vil. Den hadde vært perfekt for deg.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Vi har bosatt oss i strøket hvor jeg vokste opp, og noe annet hadde vært utenkelig for meg. Vi har mye hjelp i mine foreldre og søsken og vil gjerne ha mest mulig tid sammen med dem.
|
|
|
#8 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Kriteriene våre her vi bor nå var ikke så høye. Stort nok til minst mulig pris. Vi bor i en studentleilighet på 60 kvm. Den er fin den, sett bort fra dealere over gata, mye festing og bråk i helgene, institusjonsgulv over hele leiligheten og et slitent kjøkken.
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Kiteriet for sted var: by der ett sett besteforeldre bor.
|
|
|
#10 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Vi flyttet hit fordi det var landlig, lite naboer og flott utsikt.
|
|
|
#11 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Vi valgte å bo her vi bor fordi
Jeg er møkklei byggefelt. Fester i nabolaget og nattebråk. Folk som stjeler parkeringssplassen min. Ting som forsvinner utenfor døra om det ikke er boltet fast til husveggen. Ungene som leker rundt omkring, ja de bor her fordelt i masse leiligheter, men ute og leker er de aldri. Jeg tenkte byggefelt var så fint for unger for da har de alltid noen å leke med. I dag vil jeg bo for meg selv, gjerne litt øde, borte fra folk. Jeg vil ha privatliv utenfor døra, bilen på utsiden, ikke være redd for biltyver, sykkeltyver. Slippe nabobråk i helgene og ikke minst bikkjer som driter på plenen min. ![]() Jeg tror jeg begynner å bli gammel jeg. Men gangavstand må det være, i alle fall til nærmeste bybuss og helst til sentrum. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Kriteriene var: |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Barnevennlig. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Vi la følgende kriterier til grunn da vi var på husjakt: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Rolig, relativt barnevennlig, ikke sentralt (ikke viktig), stille, ryddige forhold. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?
|
|
|
#18 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Da vi kjøpte tomt var 1) avstand til barneskole, 2) lekeplasser i umiddelbar nærhet, 3) friarealer og 4) kort avstand til kollektivtransport i akseptabel avstand til Oslo.
|
|
|
#19 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?Vi ønsket å bo i området vi bodde i da vi kjøpte der vi bor nå. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?At det fungerer rent logistikkmessig. At vi kommer oss dit vi skal, på en slik måte at vi ikke sakte men sikkert blir seigpint til døde. Les pendling i timesvis hver dag. |
|
![]() |
|
|