|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Madonna på Valle HovinJeg skal dra!!! Koste hva det koste vil. Og jeg betaler gjerne 1100 kr for å stå i den "Golden circle". Dette er første og sikkert siste gang hun kommer til Norge, og det SKAL jeg ha med meg!
![]() |
#22 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Madonna på Valle HovinBlir sikkert i overkant av 1000kr i Norge må bli ... var over £100 i London sist gang ... så yep, det er dyrere å se Madonna en U2 til og med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Madonna på Valle HovinDet gidder jeg ikke. Jeg liker Madonna, både ny og gammel, men hun er definitivt best på plate. Hun kan jo ikke synge. En konsertopplevelse ville jo være direkte ubehagelig.
![]() |
#24 |
anglofil
![]() Sv: Madonna på Valle HovinJeg synes et Madonna show live er en opplevelse uten sidestykke. Har sett henne to ganger. Det er selvfølgelig ikke det musikalske man lar seg imponere over men showet selv (danserne er helt utenom "the average"!!) er rett og slett bare en opplevelse og verdt hvert øre for min del! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Madonna på Valle HovinJa,jeg kan tenke meg at showet er kult, men jeg greier ikke å se bort i fra det (u)musikalske. For meg er det en så stor del av en konsertopplevelse at jeg ikke fikser å få det ødelagt av sur synging.
![]() |
#26 |
-
![]() Sv: Madonna på Valle Hovin
Led Zeppelin og ABBA ble ikke nevnt med utgangspunkt i smak; de er eksempler på hvor stor, og hvor vanskelig å få sett live, en artist må være for at 1100,- skulle være akseptabel billettpris på Valle Hovin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() Sv: Madonna på Valle HovinBillettprisen synes jeg er rimelig uakseptabel samme pokker'n hvem som står på scenen. Egentlig er det ikke så veldig mange som var aktuelle i år av turnerende artister som fyller Valle Hovin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() |
#30 |
|
Jepp. Jeg tenkte på det i sted, greia med Madonna er jo selvfølgelig at hun har holdt på lenge. Det er ikke bare en aldersgruppe som kjøper billetter, hun har vel fans i alle de mest kjøpesterke (og konsertgående) gruppene. Valle Hovin blir sikkert fylt opp og mer til, og med de prisene lønner det seg kanskje også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Er ikke Madonna stor nok og vanskelig nok til å få sett?
![]() |
#32 |
-
![]() Sv: Madonna på Valle HovinDet var ikke meningen å rakke ned på Madonna, jeg hadde ikke hatt noe i mot å se henne live, men ikke til den prisen på Valle Hovin, erfaringen min derfra med konserter der produksjonen spiller mye rolle er at det blir alt for lyst. Solen er oppe til over halv ti tidlig i august. Hvor lenge får de lov til å holde på på Valle Hovin for tiden? Jeg ser ellers, når jeg ser nærmere etter, at prisen på 1100, relativt sett, ikke er så hårreisende som jeg innbilte meg, siden prisen på stadiumkonserter har gått opp mye mer enn jeg trodde de siste årene; jeg går ikke på særlig mange, fordi jeg liker dem ikke. Hvis jeg var spesielt interessert ville jeg heller prøvd å få billetter til konserten i O2 i London lørdag 4. juli. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
anglofil
![]() Sv: Madonna på Valle HovinLondon konserten kommer til å bra, billetter legges ut til salg der 3 februar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Madonna på Valle HovinJeg kommer til å forsøke å få billetter. Jeg kommer ikke til å gråte meg i søvn hvis jeg ikke får tak i det, og prisen er nok grunnen.
![]() |
![]() |
#35 |
|
De kan holde på til 23, det går vel oftest litt over. Lyset på Valle Hovin er et Stort Problem, ja. Videoskjermene til U2 for noen år siden var lissom ikke så veldig... nyttige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne ikke sagt det bedre!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Madonna på Valle HovinJeg har fått tak i billetter!!!
-gurgle Sist redigert av gurgle : 06-02-09 kl 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Madonna på Valle HovinForsalg på http://www.livenation.no/event/getEvent/eventId/340460/
![]() |
|
|