Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Madonna på Valle Hovin

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-09, 10:02   #21
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madonna på Valle Hovin

Jeg skal dra!!! Koste hva det koste vil. Og jeg betaler gjerne 1100 kr for å stå i den "Golden circle". Dette er første og sikkert siste gang hun kommer til Norge, og det SKAL jeg ha med meg!

Jeg hadde derimot ALDRI betalt samme prisen for Led Zeppelin, de hadde jeg ikke sett gratis en gang. Og heller ikke ABBA hadde jeg betalt like mye for, så smaken er som baken.

Gammel 31-01-09, 10:21   #22
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Blir sikkert i overkant av 1000kr i Norge må bli ... var over £100 i London sist gang ... så yep, det er dyrere å se Madonna en U2 til og med.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 10:33   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det gidder jeg ikke. Jeg liker Madonna, både ny og gammel, men hun er definitivt best på plate. Hun kan jo ikke synge. En konsertopplevelse ville jo være direkte ubehagelig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 10:39   #24
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes et Madonna show live er en opplevelse uten sidestykke. Har sett henne to ganger. Det er selvfølgelig ikke det musikalske man lar seg imponere over men showet selv (danserne er helt utenom "the average"!!) er rett og slett bare en opplevelse og verdt hvert øre for min del!

Gammel 31-01-09, 10:55   #25
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja,jeg kan tenke meg at showet er kult, men jeg greier ikke å se bort i fra det (u)musikalske. For meg er det en så stor del av en konsertopplevelse at jeg ikke fikser å få det ødelagt av sur synging.

Gammel 31-01-09, 11:39   #26
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg hadde derimot ALDRI betalt samme prisen for Led Zeppelin, de hadde jeg ikke sett gratis en gang. Og heller ikke ABBA hadde jeg betalt like mye for, så smaken er som baken.

Led Zeppelin og ABBA ble ikke nevnt med utgangspunkt i smak; de er eksempler på hvor stor, og hvor vanskelig å få sett live, en artist må være for at 1100,- skulle være akseptabel billettpris på Valle Hovin.

Ben "since John, George and The King are still dead" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 11:44   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Billettprisen synes jeg er rimelig uakseptabel samme pokker'n hvem som står på scenen. Egentlig er det ikke så veldig mange som var aktuelle i år av turnerende artister som fyller Valle Hovin. Madonna og U2, lissom. Tviler på at selveste Bruce hadde klart det enda en gang, han var der jo to ganger i fjor, men det kommer seff an på prisen igjen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:01   #28
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja,jeg kan tenke meg at showet er kult, men jeg greier ikke å se bort i fra det (u)musikalske. For meg er det en så stor del av en konsertopplevelse at jeg ikke fikser å få det ødelagt av sur synging.

Jeg har egentlig null respekt for folk som ikke kan synge/spille instrument, og som skal ha liveshow. What's the point. Og de skal kalles musikere/sangere.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:02   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Men altså, det koster jo litt å sette opp en slik produksjon.

Gammel 31-01-09, 16:34   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men altså, det koster jo litt å sette opp en slik produksjon.

Jepp. Jeg tenkte på det i sted, greia med Madonna er jo selvfølgelig at hun har holdt på lenge. Det er ikke bare en aldersgruppe som kjøper billetter, hun har vel fans i alle de mest kjøpesterke (og konsertgående) gruppene. Valle Hovin blir sikkert fylt opp og mer til, og med de prisene lønner det seg kanskje også.

Gammel 31-01-09, 18:30   #31
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Led Zeppelin og ABBA ble ikke nevnt med utgangspunkt i smak; de er eksempler på hvor stor, og hvor vanskelig å få sett live, en artist må være for at 1100,- skulle være akseptabel billettpris på Valle Hovin.

Ben "since John, George and The King are still dead" Murphy

Er ikke Madonna stor nok og vanskelig nok til å få sett? Og som glitterchick påpeker, så koster det nok masse å sette opp slike produksjoner som Madonna har.

Gammel 31-01-09, 19:43   #32
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Det var ikke meningen å rakke ned på Madonna, jeg hadde ikke hatt noe i mot å se henne live, men ikke til den prisen på Valle Hovin, erfaringen min derfra med konserter der produksjonen spiller mye rolle er at det blir alt for lyst. Solen er oppe til over halv ti tidlig i august. Hvor lenge får de lov til å holde på på Valle Hovin for tiden? Jeg ser ellers, når jeg ser nærmere etter, at prisen på 1100, relativt sett, ikke er så hårreisende som jeg innbilte meg, siden prisen på stadiumkonserter har gått opp mye mer enn jeg trodde de siste årene; jeg går ikke på særlig mange, fordi jeg liker dem ikke. Hvis jeg var spesielt interessert ville jeg heller prøvd å få billetter til konserten i O2 i London lørdag 4. juli.

Forøvrig har det nok vært svært lett å få sett Madonna live de siste 25 årene hvis man sammenligner med ABBA eller Led Zeppelin.

Ben "sticky, sweet, but mostly steep" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 20:06   #33
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Standard

London konserten kommer til å bra, billetter legges ut til salg der 3 februar.

Enig i at det er mange minus med Valle Hovin og særlig med en slikt show der lyseffektene er så mye av showet. Hvis jeg husker riktig må de være ferdige med å spille på Valle Hovin klokken 2300 så det er bare siste halvdel av konserter på denne tiden av året som er i mørke ... skikkelig kjipt ..

Gammel 31-01-09, 21:10   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer til å forsøke å få billetter. Jeg kommer ikke til å gråte meg i søvn hvis jeg ikke får tak i det, og prisen er nok grunnen.

Egentlig synes jeg Valle er en for stor stadion. Men jeg skal se Coldplay på Wembley i september, så det er vel bare å venne seg til tanken.

Gammel 31-01-09, 21:43   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Det var ikke meningen å rakke ned på Madonna, jeg hadde ikke hatt noe i mot å se henne live, men ikke til den prisen på Valle Hovin, erfaringen min derfra med konserter der produksjonen spiller mye rolle er at det blir alt for lyst. Solen er oppe til over halv ti tidlig i august. Hvor lenge får de lov til å holde på på Valle Hovin for tiden? Jeg ser ellers, når jeg ser nærmere etter, at prisen på 1100, relativt sett, ikke er så hårreisende som jeg innbilte meg, siden prisen på stadiumkonserter har gått opp mye mer enn jeg trodde de siste årene; jeg går ikke på særlig mange, fordi jeg liker dem ikke. Hvis jeg var spesielt interessert ville jeg heller prøvd å få billetter til konserten i O2 i London lørdag 4. juli.

Forøvrig har det nok vært svært lett å få sett Madonna live de siste 25 årene hvis man sammenligner med ABBA eller Led Zeppelin.

Ben "sticky, sweet, but mostly steep" Murphy

De kan holde på til 23, det går vel oftest litt over. Lyset på Valle Hovin er et Stort Problem, ja. Videoskjermene til U2 for noen år siden var lissom ikke så veldig... nyttige.

Gammel 31-01-09, 22:33   #36
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg skal dra!!! Koste hva det koste vil. Og jeg betaler gjerne 1100 kr for å stå i den "Golden circle". Dette er første og sikkert siste gang hun kommer til Norge, og det SKAL jeg ha med meg!

Kunne ikke sagt det bedre!!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 22:40   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hun har da vært i Sverige et par ganger for ikke så hemskt lenge siden, så så vanskelig er det ikke å få sett dama.

Gammel 06-02-09, 09:40   #38
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Jeg har fått tak i billetter!!!

Sist redigert av gurgle : 06-02-09 kl 09:50.
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:47   #39
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvordan fikk du de?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-09, 09:50   #40
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Forsalg på http://www.livenation.no/event/getEvent/eventId/340460/

Må regge deg før du får kjøpt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.