|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?
Ja, men det finnnes jo mange sure mennesker også da, så det er vel ikke overraskende at det skjer.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Utenfor denne konkrete saken:
Jeg er enig med deg, men syns allikevel det kommer litt an på hvordan det gjøres. "Jeg beklager at du ikke tålte å høre dette" er ikke det samme som "Jeg er lei for at jeg sa noe teit".
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Det er jeg enig i, men når innlegg er slettet synes jeg likevel det blir litt sent å komme med rødprikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Det spørs på personen som har sagt noe. Enkelte har langt mer kred enn andre når det gjelder å bli tatt seriøst for min del, så enkelte hadde dermed heller ikke blitt rødprikket i etterkant av sletting og unnskyldning. Andre, derimot, er mer brødhuer som jeg gladelig prikker.
![]() |
#27 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Jeg har fjernet quoten nå, smilefjes, du sa raskt ifra og beklaget deg, så jeg synes det er überteit å fortsette med rødprikkingen da. Hadde du derimot gitt bæng og ikke tatt til deg noe, er jeg enig i at du fortjener det som kommer. Jeg hadde prøvd å ikke bry meg, og synes i grunn at et sorry, dette ble dumt, bør være nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Ja, link Skremmern?
![]() |
#31 |
Ustabil
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Min erfaring er at røde prikker kan strømme inn lenge etter at ting er oppklart, og da oppfatter jeg det som at folk har bestemt seg for å markere seg uansett om du retter opp, beklager, omformulerer eller hva som helst. Noen elsker å markere sin "rettferdige harme" og gjør det uansett - med andre ord, ikke noe å bry seg om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er man tilgitt?synst saken kan bli lagt død nå ja
![]() |
#35 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Enkelte på FP har laaaang hukommelse. Det er bare å heve seg over det. Gjort er gjort, og unnskyldninger skal selvsagt tas til seg straks.
![]() |
![]() |
#39 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gjør man virkelig det? Hvis jeg kommer sent inn en tråd, prikker jeg etterhvert som jeg leser, dersom jeg leser kronologisk. Jeg gidder ikke lete etter det som skulle prikkes i etterkant, dersom det er en laaaaaang tråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Når er man tilgitt?Jeg synes du ryddet opp på en ordentlig måte. Siden jeg sa fra at jeg synes du skulle slette føler jeg for å si fra at det slett ikke er jeg som er langsur og rødprikker smilefjes for feilslått spøk (i tilfelle noen skulle tro det). Jeg ble ikke sur for innlegget ditt, jeg synes bare ikke det passet der det sto.
![]() |
|
|