Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overreagerer jeg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-06, 09:30   #21
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overreagerer jeg?

Klart man skal ringe politiet i slike sammenhenger! Hva om denne personen klarer å ta livet av noen, dersom man ikke ringer? Slike trafikkfarlige personer har det best i sofaen og ikke bak rattet!

Gammel 07-12-06, 09:39   #22
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Flott at du ringte i såfall.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 10:18   #23
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Så flott at du ringte!!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 11:14   #24
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det er ikke noe å lure på. Du kunne ringt allerede mens du kjørte bak ham.

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Vel. I så fall måtte hun stoppet bilen først.

Jepp - noen ganger jeg har kjørt bak biler som vingler på denne måten er det nemlig fordi de snakker i telefonen.... (men de bommer neppe på innkjørselen da)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 11:19   #25
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bra at du ringte. Bedre seint enn aldri.

Gammel 07-12-06, 11:29   #26
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Bra at du ringte. Bedre seint enn aldri.

Helt enig!

Gammel 07-12-06, 12:08   #27
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Nei, synes ikke du overreagerte. Egentlig kunne du ha tipset politiet med en gang, slik at de fikk sjekket saken.

Selvom han kanskje ikke var ruset, kunne jo likevel kjøringen hans være livsfarlig - han skulle jo hjem fra butikken også...

Vi har tipset politiet mer enn en gang når det gjelder mistenkelig kjøreatferd, og det kommer vi til å fortsette med!

Uansett bra at du iallefall ringte politiet i ettertid.

Gammel 07-12-06, 14:52   #28
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Såpass at han bommet på innkjørselen? Skulle nok ikke vært bak rattet, uansett om det var rus eller en annen grunn.

Minte meg om den latterlige saken fra Nordland, der ei jente hadde ringt politiet pga mistanke om promillekjøring. Mannen hadde ikke promille, og det ble tatt ut tiltale mot jenta for falsk innrapportering og misbruk av politiets ressurser.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-06, 15:52   #29
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Flott at du ringte! Det syns jeg alle bør gjøre når de ser slikt merkelig kjøremønster.

Jeg ringte en gang selv, da var mannen og jeg på vei til hytta på E6. Bilen foran oss oppførte seg rart, endret farten og banen i veien. Politiet sa de skulle sjekke det opp, og jeg håper de gjorde det. Det er jo en kjemperisiko med både fyllekjøring og kjøring under ruspåvirkning.

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:18.