|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Ungenes ligger i skapet på rommet deres, vårt ligger øverst i skapet på gjesterommet og gjestesengeklærne ligger i en skuff under gjestesenga.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?I skapet vårt. Har skyvedørskap, så har det inni det på rommet.
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?
Klassisk ble vel et feil ord, standard garderobe skap. Var ikke noe med at stilen i rommet var klassisk... Gikk litt fort når jeg svarte. |
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
![]() ![]() |
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Nå ligger det i en kommode. Men når jeg kjøper ny seng til sommeren tenkte jeg å kjøpe oppbevaringskasser til å ha under sengen.
|
|
|
|
#6 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?
Sånn er det her også.
|
|
|
#7 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Men jeg er pygmé og orker ikke stige på soverommet.
|
|
|
#10 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Bor i et knøttlite hus, så her har jeg lager en lang skyvedørsgarderobe i gangen oppe under skråtaker. Der inne er det plass til en del kurvstativ hvor jeg har klær, sengetøy og duker m.m. Har også hengeplass til skjorter o.l.
|
|
|
#11 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Jeg har alltid hatt det i ei hylle i et eller annet klesskap. Ekstra dyner/puter har alltid vært øverst i klesskapet, før. Nå har jeg satt det på loftsboden, siden jeg har mindre skapplass. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Vi har skyvedørsgarderober i gangen rett utenfor soverommene, og der oppbevares bla. sengetøy.
|
|
|
#13 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Jeg er heller ikke original, og har det i toppetasjen av klesskapet. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Leser
|
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Jeg burde egentlig nekte å svare, men vi har de i åpne trådkurver i et rom som er litt av hvert. Vi sover også der.
Er skyvedørsgarderobe med speil, klassisk? :nøgd: Vi har hatt det for å gjør rommet større, men jeg har aldri tenkt på det som klassisk.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?For tiden nederst i klesskapet på vårt soverom.
|
|
|
#18 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?I lintøyskapet.
|
|
|
#19 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Det ligger pent og nystrøkent i skapet...NOT! Her trøkkes det inni det skapet der det er plass,for vi har altfor mye sengetøy! Og egentlig burde vi ha kvittet oss med halvparten, for vi gjør som Hyacinth nesten hver gang.
|
|
|
#20 |
|
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor(dan) oppbevarer du sengetøy?Vi oppbevarer sengetøy i et skap i gangen. |
|
|
|
![]() |
|
|