Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-09, 00:28   #21
Lita
Passiv

Standard

Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?

Opprinnelig lagt inn av Mistral, her.

Jeg pleier å bruke et år eller to på selv de minste interiørprosjektene mine, så ikke forvent noen umiddelbar løsning.

Jeg liker skapvarianten, jeg har bare ikke noe skap som passer. :vanskelig: Men jeg kan jo henge opp knagger et annet sted, jeg må bare tenke ut hvor.

Og jeg som er sååå tålmodig. Eller ikke. :smører seg med tålmodighet:
Hva med badet?

Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 00:30   #22
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

På badet er det flisvegger som jeg neppe får lov av mannen til å lage hull i, men det er faktisk en helt tom vegg der. Kanskje jeg skal lete etter knagger som kan festes med sugekopper eller på en annen måte som ikke lager hull i veggen?

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 00:30   #23
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

En gullsmed sa en gang til meg at jeg IKKE skulle oppbevare smykkene mine på badet. P.g.a all fukten der inne blir smykkene misfargete og stygge. Har derfor noen hengende på knagger på soverommet, og resten i originalesker i en skuff i kommoden.

Gammel 07-02-09, 00:31   #24
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

En gullsmed sa en gang til meg at jeg IKKE skulle oppbevare smykkene mine på badet. P.g.a all fukten der inne blir smykkene misfargete og stygge.

Se det! Greit å vite... da får jeg finne på noe annet.

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 00:36   #25
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Optimist, her.

En gullsmed sa en gang til meg at jeg IKKE skulle oppbevare smykkene mine på badet. P.g.a all fukten der inne blir smykkene misfargete og stygge. Har derfor noen hengende på knagger på soverommet, og resten i originalesker i en skuff i kommoden.

Hmm, det har jeg aldri hørt og mine har hengt på badet i maaaange år og ikke misfarget eller ødelagt på noen måte. :klør meg i hodet:
Kanskje jeg får gubben til å skru de ned da, og henge de på kles-rommet i stedenfor...

Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 19:13   #26
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

De fineste i et ordentlig smykkeskrin. Slikt med egen plass til ringer etc.
Jeg har i tillegg et smykkeskrin til mer hverdagssmykker.
De smykkene jeg bruker oftest henger på et smykkestativ, en smykkedame eller hva det heter, fikk i gave fra eldtse datter. Praktisk.

Gammel 09-02-09, 20:01   #27
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Ikkje så vakkert, men eg har ei boks lignande dette (men litt større) der det ligg eit smykke i kvart rom. Da held dei seg iallefall frå kvarandre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.