|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?
|
![]() |
![]() |
#22 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?På badet er det flisvegger som jeg neppe får lov av mannen til å lage hull i, men det er faktisk en helt tom vegg der. Kanskje jeg skal lete etter knagger som kan festes med sugekopper eller på en annen måte som ikke lager hull i veggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?En gullsmed sa en gang til meg at jeg IKKE skulle oppbevare smykkene mine på badet. P.g.a all fukten der inne blir smykkene misfargete og stygge. Har derfor noen hengende på knagger på soverommet, og resten i originalesker i en skuff i kommoden.
![]() |
#24 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Se det! Greit å vite... da får jeg finne på noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
Hmm, det har jeg aldri hørt og mine har hengt på badet i maaaange år og ikke misfarget eller ødelagt på noen måte. :klør meg i hodet: |
![]() |
![]() |
#26 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?De fineste i et ordentlig smykkeskrin. Slikt med egen plass til ringer etc.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer du smykkene dine?Ikkje så vakkert, men eg har ei boks lignande dette (men litt større) der det ligg eit smykke i kvart rom. Da held dei seg iallefall frå kvarandre.
![]() |
|
|