Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok skal jeg lese?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Se resultatene: Hvilken bok skal jeg velge?
Til jeg finner deg, John Irving 6 13,33%
Øya, Victoria Hislop 9 20,00%
Boktyven, Markus Zusak 12 26,67%
Halvbroren, LSC 14 31,11%
Modellen, LSC 1 2,22%
Zorro, Isabel Allende 3 6,67%
Deltakere: 45. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 15:13   #21
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken bok skal jeg lese?

Styr unna Øya... Jeg sliter med den selv. (Men bør komme gjennom den ettersom jeg er med i en lesesirkel..)

Likte Modellen bedre enn Halvbroren. Selv om jeg normalt liker Irving, ga jeg opp Til jeg finner deg. Kanskje jeg må prøve igjen. Boktyven har jeg ikke lest, men den står på lista.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:19   #22
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det eneste jeg vil anbefale John Irving boka til er muligens opptenning?

De andre har jeg ikke lest. :deltar: Forresten, tøys og tull, jeg har lest halvbroren, og den er helt grei den!!

Gammel 08-02-09, 16:22   #23
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg likte Boktyven, men ikke Halvbroren. Nå har jeg begynt på Øya.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 16:39   #24
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Halvbroren er veldig god.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-09, 19:20   #25
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte både Øya og Til jeg finner deg veldig godt. Øya er en skikkelig pageturner. Halvbroren er middelmådig, men grei og Allende er vel aldri galt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:46   #26
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

John Irving er en mester til å fortelle historier synes jeg. Ville ha gått for den om jeg hadde hatt tid til å tillate meg å bli klistret til boken i tiiiimesvis har ikke lest akkurat den boken da, men mange andre!

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:50   #27
Albertine
Passiv

Standard

Irving var kjeeedelig. Jeg har begynt på den flere ganger men kommer aldri noen vei.

Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:47   #28
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Øya.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 00:00   #29
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leste Boktyven. Den var fantastisk! Neste bok blir Halvbroren, men fikk Drømmehjerte, Cecilia Samartin, i morsdagsgave, så jeg måtte lese den først (etter streng beskjed fra Frøkna. ). Den er forøvrig veldig bra den også.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 00:00   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I told you so.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.