Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 14:41   #21
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Jeg har akkurat laget bløtekake (til meg selv) og skal gå å sette en pizzadeig snart. Venter også på at poden skal våkne, så vi kan meske oss med pizza og bløtekake!

Gammel 08-02-09, 14:42   #22
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Venter på besøk, mor og to barn, som kommer (dvs ER INVITERT) til kl 3. Men regner ikke med de kommer da. Allerede utsatt en halv time

Gammel 08-02-09, 14:42   #23
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

JEg sitter bare her akkurat nå, har hentet lilletrollet i bursdag og skal snart lage middag.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 14:46   #24
Lita
Passiv

Standard

Jeg lager skoleboller sammen J-A, og måtte spørre dere FP-mennesker om vaniljekrem! Så nå skal jeg gå å se om noen har svart i tråden!

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 14:50   #25
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er akkurat ferdig med å lese korrektur på lillesøsters masteroppgave. En spennende oppgave, og jeg er veldig stolt av henne akkurat nå! Mannen er ute på ski, det er hans nye favoritthobby. Snuppa er hos nevnte tante/lillesøster, de har gått på ski og vært på konsert. Så jeg har hele leiligheten for meg selv! Veldig deilig.

Gammel 08-02-09, 14:53   #26
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vakset huset, bakte kake og nå står pinnekjøttet på ovnene å god gjør seg!!
Og jeg hadde operert foten?? Man får til det man vil!!

Ungene har vært ute siden morran, lekt i snøen og hjulpet pappan å måke!
Jeg vil også ut i snøen, men det går ikke, ente jeg vil eller ikke

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 14:58   #27
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har gitt streng beskjed til mannen om å vaske stua (det skjer aldri frivillig) etter at jeg ble ferdig å støvsuge. Har hengt opp klær og skal lage middag. Mellomste spiller dataspill mens søstrene tegner. Vi har tidligere på dagen vært ute i tre timer (vinterfest) med klassen til eldstejenta i 4.klasse, så nå skal vi kose oss inne en stund før jeg skal ut på skitur i lysløypa litt senere i dag.

Gammel 08-02-09, 15:01   #28
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg sitter på flyplassen og venter på å komme meg til Vestlandet. Nye tretten dager uten mann og barn venter, men er for anledningen ved godt mot.

Gammel 08-02-09, 15:04   #29
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå tør jeg ikke fortelle hva jeg hører på ( ), men jeg skal snart komme meg ut av leiligheten og være Snill Pike og God Datter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:08   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Si det!

Jeg flørter på msn.

Gammel 08-02-09, 15:09   #31
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Jeg har vakset huset, bakte kake og nå står pinnekjøttet på ovnene å god gjør seg!!
Og jeg hadde operert foten?? Man får til det man vil!!

Ungene har vært ute siden morran, lekt i snøen og hjulpet pappan å måke!
Jeg vil også ut i snøen, men det går ikke, ente jeg vil eller ikke

Som J-A så fint sa, "Mamma du klarer alt du, vet ikke om noen andre som får til alt, bare du"

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:10   #32
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har vært ute å måkt, fjerde gangen siden igår (ehm, andre gang for meg, jeg har vært hjelper), lagd snøhule og lekt i snøen.
Jeg er snurt på barna mine, de er kjedelige, jeg ville dra å stå på ski eller ake, men de ville bare være utenfor huset.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:11   #33
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Som J-A så fint sa, "Mamma du klarer alt du, vet ikke om noen andre som får til alt, bare du"

Ikke rart man elsker dem

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:13   #34
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Vi har vært ute å måkt, fjerde gangen siden igår (ehm, andre gang for meg, jeg har vært hjelper), lagd snøhule og lekt i snøen.
Jeg er snurt på barna mine, de er kjedelige, jeg ville dra å stå på ski eller ake, men de ville bare være utenfor huset.

Ikke bare bare å være mamma og ville noe annet enn ungene!

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Ikke rart man elsker dem

Neeeei!!

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:16   #35
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Etter å ha fått igang vaskemaskinen igjen, har jeg kjørt masse klær på hurtigprogrammet, hengt opp 3 vasker og har en i trommelen, vasket kjøkkenet - gud som det trengtes , malt 2 vegger på rommet til eldste - da gikk jeg tom for maling, og matet fiskene til mine foreldre.

Noe som går igjen i denne tråden er pizza, men dog bare en grandis her - men jeg er ikke fyllesyk da!!:nøgd:

Gammel 08-02-09, 15:19   #36
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg slapper av etter en lang skitur og ser på mannen min som freser utenfor vinduet. Skal snart ta på meg noe annet enn ullstillongs og ulltrøye og kjøre for å hente farmoren og mormoren min. Så er det familiemiddag hos mamma.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:31   #37
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lekt husmor og forberedt laksemiddag og fruktsalat. Søsteren til mannen med familie kommer. Sitter bare og henger litt og nyter 2 minutters rolig hus etter at nabogutt F har gått hjem (han og S lekte ulver siste ti minuttene) og før to nye barna ankommer...

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:31   #38
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg panikkjobber litt, og utsetter samtidig å sminke og fikse meg. Vi skal nemlig på middag til svigers om en halvtime. Egentlig burde jeg bare jobbet, ikke dratt på middag.

Gammel 08-02-09, 15:33   #39
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg sitter å venter på at saltkjøttet og kålrabien skal bli ferdig. Snart ankommer min mor på middag.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:39   #40
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Skal lage 2 pizzaer nå. Mor, far, svigermor og svigerfar kommer og spiser med oss.
Etterpå kommer min søster og hennes mann + deres 2 barn til kaffe og boller med krem.
Må bare få varmen i meg først, har nettopp kommet inn døra etter 3 timer i snøen.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.