Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Dere bakeglade damer og menn

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-09, 10:56   #21
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere bakeglade damer og menn

Obelix: om du stikker innom så har jeg både cacas-farger og kremtupper i forskjellige størrelser, om du trenger det.

Ser jeg deg på torsdag forresten?

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 12:25   #22
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Obelix: om du stikker innom så har jeg både cacas-farger og kremtupper i forskjellige størrelser, om du trenger det.

Ser jeg deg på torsdag forresten?

Jeg har faktisk slike kremtupper i ymse størelser og varianter. Ubrukte.

Jeg satser på å komme på torsdag hvis møtet i bydelen ikke strekker ut.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 12:35   #23
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg lager Cacaskremen med meierismør og Flott matfett, jeg ser ingen grunn til å bruke margarin?

Også har jeg lært av Nenne å smelte både smør og fett på lav varme, og så ta det i mikseren og blande inn melis og melka, for da blir det helt klumpefritt og veldig fint å jobbe med.

Gammel 10-02-09, 13:12   #24
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips.
Tror jeg går for marsipan på mic.håndtaket og smørkrem på selve micen.

:dette må bare bli bra:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-09, 13:13   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg lager Cacaskremen med meierismør og Flott matfett, jeg ser ingen grunn til å bruke margarin?

Åh så greit å vite! Da blir det meierismør her også. Jeg har ikke laget det så mange ganger og har ikke turt å eksperimentere med akkurat den biten. Takk!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:35.