|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Soyamelk er godt det og prottispulver, vel ikke fullt så godt men jeg er litt matlei for tiden. Det har gått i bønner og ris litt vel lenge nå. |
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Bønner og ris er ikke mat. :grøss: |
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?
Det har jeg også spist og er enda mer lei kylling og biff. Siste ukene av diett er alltid sånn. |
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Hm. Det er visst grunner til at dietter ikke funker for meg ja. |
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Om 6 eller 7 kilo tenker jeg. Nå skal kroppen tære på litt muskler siden det ikke er mye fett igjen. |
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Det må da være forsmedelig å skulle gå inn for å tape muskler når det er så mye jobb å bygge dem opp? |
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Næsj, er pragmatisk i forhold til at dette er jobben som må til for å nå akkurat dette målet. Senere kan jeg bygge igjen om jeg finner det for godt. |
|
|
|
#28 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Refried beans?Skal du gå ned 6-7 kilo muskler, Skvetten? :måpe:
|
|
|
#29 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Jeg har lite fett igjen å ta av og det bør jeg ha, ergo er det musklene som skal av nå. Fett er enkelt å tape, muskler er verre. |
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Skvetten - du viser gang på gang at du er laget av et annet materiale enn de fleste av oss når det gjelder kropp og trening. |
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Fett er enkelt å tape du lizzom. |
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Mine fettceller er ikke organisert, det er grunnen. Jeg driver splitt og hersk med dem så da stikker de en etter en i rennafart. |
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Tunfisk og makrell i tomat? |
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Ja, ikke sant det er blæh mat! |
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Jeg har omsider sjekket ut styrkerommet der jeg trener nå. Der var det mange rare ting! |
|
|
|
#37 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Refried beans?Makrell og tunfisk er jo dødsgodt. Sønnen min spiser faktisk 1-2 små porsjonsbokser med makrell i tomat til lunsj flere ganger i uken, uten noe annet. Han elsker det.
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Smilefjes: Så bra. De maskinene er kule de. Jeg elsker jo frivekter, det er så artig. |
|
|
|
#39 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Refried beans?Ja, bønner er jo enda bedre. Jeg er bønneoholiker.
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Refried beans?Iset - jeg har stadig nærkontakt med stoffet jeg også. Det er jo ikke mulig å få lært ungene at dette er nei-mat. Spesielt ille hvis man får litt på fingeren på morgenen. Det lukter makrell i tomat lenge etterpå. |
|
![]() |
|
|