|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i Oslomarka
Mitt beste triks må være å møte opp omtrent før åpningsseremonien, og så starte blant de første. Slik har iallfall vi unngått de verste hordene i løypa.
|
|
|
#3 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i OslomarkaMen et lite ps jeg kom på ang flate løyper og så barn: det kan hende man faktisk kan tjene på å finne en løype som har litt opp og nedoverbakker også; bare flatt blir ofte kjeeedeeelig synes nå iallefall mine barn.
|
|
|
#4 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi var der med Storesøster i fjor og tok bussen fra Ullevål stadion. Vi sørget for å være der veldig tidlig og det var heeelt perfekt!
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er et alternativ til Barnas skidag på Skullerudstua. Mye mindre folk. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Ja det er det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
På selve sletta der blåser det alltid så surt. Derfor det er så perfekt å fly drager der! Men litt i le er det sikkert ikke kaldere enn andre steder på samme høyde.
|
|
|
#8 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i OslomarkaEkebergsletta er helt super for de minste. Vi var der for etpar helger siden og barna gikk skirenn. Rundløypa er på 1km og det gikk fint for lillebror på 3,5 år. Flat og fin løype.
|
|
|
|
#9 |
|
Pauset
|
Ja om det blåser, er det surt der. Men det er slettes ikke hele tiden det heller. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Du har nok rett i det. Jeg har bare en veldig sur tur over sletta der rett før jul friskt i minne, vi holdt på å fryse ihjel.
|
|
|
#11 |
|
Teller ned
Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i OslomarkaSkullerud! Der er det både skispor, akebakke og kafe. T-bane mot Mortensrud, Skullerud stasjon og 2 min gange. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
anglofil
Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i OslomarkaJeg skulle også si Skullerud. Fine løyper og flatt for barn, lillemor har gått på skileik kurs der nå i vinter. Det er også oppkjørte løyper borte ved Tøyenbadet faktisk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
lykkelig
|
Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i OslomarkaHer tror jeg jeg fikk til kartet. Ikke noe flott og fancy, men kanskje dere skjønner likevel. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i OslomarkaI den fineste enden av Nordmarka. Nittedal.
|
|
|
#18 |
|
lykkelig
|
Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i OslomarkaAner ikke hvor langt den bussen går. Vi gikk fra Låkeberget i helgen og opp til Ullevålsseter. Turen fra Parkeringsplassen på Låkeberget (omtrent halvveis til Hammeren) og til Hammeren var 1,5 km. Så jeg vil tippe 3 km fra Brekke til Hammeren og det samme tibake igjen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Det er en mulighet, omvent går også. Vet du om løypa går langt unna veien? Lurer nemlig på om det går an å gå ned til Skjerven gård, det kunne vært et fint stopp - skitur med inkludert riding slår nok an.
|
|
|
#20 |
|
Teller ned
Sv: Fine skiløyper for små barn (og ikke så flinke mødre) i OslomarkaHva med et eget FP-skirenn? |
|
|
|
![]() |
|
|