|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenÅh så heldig de er.
|
|
|
|
#3 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenUtrolig klønete formulering, med en smule sannhet. Mange mødre, inklusive meg selv, er en smule stresset over ting de ikke vet noe om. Som isfiske. Sist jeg var på isfiske var isen 30 cm tykk, og særledes trygg. Men det er isen på fjorden, og uka etter hadde den isen valgt å forflytte seg fra land. Noe annet blir fiske på et vann. Sist jeg var på en innsjø på isfiske var isen 60 cm tykk, og den brakte og knakte noe helt forferdelig. Men var naturligvis helt trygg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenHar vært og pilket med barnehagen, og det var kjempemorsomt!! Dog må det nevnes at jeg slapp ingen barn ut på isen før en gammel trygg pilker hadde vært og lagd 3 hull, så jeg kunne se hvor tykk isen var. Vi hadde med skøyter og spark og hadde 2 flotte dager!!
|
|
|
#7 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenHysteriske for isfiske? Hva er det med dere da?
|
|
|
#8 |
|
Off the map.
|
Sv: Merkelig formulering fra barnehagen
Ja det lurer jeg også på. I hvertfall nå, det har vært dritkaldt i flere uker, skal man ikke kunne isfiske nå så kan man det aldri.
|
|
|
#9 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenMåtte spørre mannen her, for å sjekke om det bare var jeg som reagerte på et slikt opplegg.
|
|
|
#10 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenI alle dager? Hva er galt med isfiske? Kjempespennende for ungene å få vært med på. Ikke noe mer farlig enn å gå på skøyter? (Hullet i isen er lite altså |
|
|
|
|
|
#11 |
|
trenger lading
|
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenSkulle egentlig ikke diskutere OM de skulle på isfiske (men det er ikke alltid det diskuteres det hovedinnlegger egentlig vil
|
|
|
|
#13 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenKlønete formulert, men jeg vil tro det ble skrevet i "beste mening", så jeg hadde vel ikke tatt det noe videre utover det, hvis det ikke falt seg naturlig å nevne det litt spydig humoristisk.
|
|
|
#14 |
|
strikker
Jeg er litt hysterisk sikkert.
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Jeg reagerer på dette også, jeg. En ting er barnehagen, der kan man jo faktisk velge selv, skjønt jeg synes man frarøver barna sine noe. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
trenger lading
|
Gidder ikke si noe i barnehagen nei, som noen andre nevnte: Provoserte meg,... innenfor husets fire vegger
|
|
|
|
#17 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenHvorfor hadde dere ikke latt barna dra på isfiske?
|
|
|
#18 |
|
strikker
Sv: Merkelig formulering fra barnehagenVi tar heller med ungene på isfiske selv. Da er vi flere voksne enn barn.
|
![]() |
|
|