|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?
Du skrev noe slemt til meg i en rød prikk og jeg outet det flere måneder etterpå i en krangel du hadde med en annen bruker. (En tråd den andre startet, der hun outet prikkekommentarer fra deg.) Jeg var piss-sur for den slemme kommentaren din (men ikke for prikken |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?Jeg tror ikke det, nei.
![]() |
#24 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?Jeg kan ikke komme på at jeg angrer på noen.
![]() |
#26 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?Er det noen som husker hvem det var som hadde blingset med smileyene på grunn av fjern data på jobb? Som hadde forvekslet
![]() |
#27 |
flisespikker
|
Å ja, det var helt fantastisk! Jeg nevnte nettopp den tråden for mannen min i går. Det var noen som (da) var ny på NM, og brukte
![]() |
#28 |
Metallica!!
|
Jeg mener hun er her inne.
![]() |
#30 |
flisespikker
|
Ja, det blir jo mer tragikomisk, i alle fall dersom det er ting som er ordentlig triste.
![]() |
#31 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?Jeg angrer ikke på noen av innleggene mine eller trådene mine her inne. Det hender jeg angrer litt når jeg ikke har postet innlegg. Noen ganger gidder jeg rett og slett ikke bli med på diskusjoner, fordi jeg mener det er så mange her innne som klarer å ødelegge en god (eller dårlig) diskusjon med å bli sur/furten eller såret.
![]() |
#33 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uff ja. Jeg har vendt meg til å sjekke hva smileyen skal bety, har nok rotet til et par tråder fordi jeg har trodd den skulle bety noe annet enn den faktisk gjorde.
![]() |
#34 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?Nei. Men det er en god del jeg angrer på at jeg har lest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?Ah, fant det.
![]() |
#37 |
Ekvilist
|
Takk!
![]() |
#38 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?Jepp det har jeg. |
![]() |
![]() |
#39 |
intro
|
![]() Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?Et par ganger har jeg angret på å ha engasjert meg i tråder med temaer som står meg litt for nær - rusavhengighet, for eksempel. Jeg har skrevet ting som kanskje har vært hakket for personlige, og blitt veldig lei meg for motbør og røde prikker.
![]() |
![]() |
|
|