Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?
Ja 125 56,82%
Nei 95 43,18%
Deltakere: 220. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 22:39   #21
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinner Alexander Rybak Eurovision Song Contest 2009?

Jeg tror han vinner!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:41   #22
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror i alle fall Norge har en god sjanse i år.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 22:48   #23
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er uansett et av de aller beste bidragene fra Norge på mange, mange år.
Utstråling, fengende låt som setter seg straks i øret, og sprekt sceneshow.

Å sende av gårde en sanger som kompenserer sur stemme med lårkort kjole?

Gammel 21-02-09, 22:49   #24
nikki

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så klart!

Gammel 21-02-09, 22:54   #25
LinKa
Passiv

Standard

Håper og tror det!

Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:10   #26
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Selvfølgelig gjør han ikke det. Det blir et nytt østblokkland.

Ja, det tror dessverre jeg også.

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Det er uansett et av de aller beste bidragene fra Norge på mange, mange år.
Utstråling, fengende låt som setter seg straks i øret, og sprekt sceneshow.

Å sende av gårde en sanger som kompenserer sur stemme med lårkort kjole?

Gammel 21-02-09, 23:11   #27
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, Rybak er både sjarmerende og spiller fiolin veldig bra, men noen stor sanger og låtskriver er han virkelig ikke. Ikke flink til å snakke engelsk heller.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:18   #28
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men altså, Rybak er både sjarmerende og spiller fiolin veldig bra, men noen stor sanger og låtskriver er han virkelig ikke. Ikke flink til å snakke engelsk heller.

Men han kan jo russisk flytende.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:26   #29
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det bare jeg som ikke skjønner greia med Rybak? Sjarmerende fyr, fengende sang i og for seg, men bra er det vel ikke ...?

Nei, han vinner ikke.

:leser tråden igjen, og ser at jeg ikke er alene:

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 23:30   #30
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men han kan jo russisk flytende.

Kanskje han burde sunget på russisk? Kanskje de andre østblokklandene hadde blitt forvirret og stemt på han, i tro om at de stemte på et naboland?

Og kjempesøt, det er han. Har forresten hørt han synge den der ukelele-låta som var så poppis for litt siden, det var veldig fint.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 00:07   #31
Anuk

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei det skal nok noe til, men jeg tror han gjør det bra. Og det er jo også fint

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 00:38   #32
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg tror han har en real sjanse til å komme ganske høyt i plassering i den internasjonale konkurransen. Er det ikke litt østblokkaktig over sangen hans? Kanskje bare jeg som synes det.

Gammel 22-02-09, 10:12   #33
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Nei det kan jeg ikke tenke meg at han kommer til å gjøre.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 10:43   #34
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Jeg tror han har en real sjanse til å komme ganske høyt i plassering i den internasjonale konkurransen. Er det ikke litt østblokkaktig over sangen hans? Kanskje bare jeg som synes det.

Litt østblokkaktig ja, russerne danser sikkert på huk til den.
Men det er en låt som fenger de aller fleste, unge som gamle over hele vårt kontingent. Min mamma på 75 spilte på full guff (som hun skrev på sms) hjemme i stua i går kveld, og hadde drømt om Alexander i natt.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 11:02   #35
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror at han har vinnersjanser.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 14:19   #36
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Tror han har en sjangse jeg da.

Gammel 22-02-09, 14:24   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, jeg tror han en sjanse, men det er som nevnt før her, alle disse østblokklandene som stemmer på hverandre av prinsipp, så det blir jo aldri beste sang som vinner.
Jeg digger låta til Rybak, utrolig fengende og stemmen hans passer veldig godt til sangen, og han har utrolig scenesjarm.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 14:25   #38
Fisken
Aktiv

Fisken sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Fisken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Nei, nei. Han vinner ikke.

Gammel 22-02-09, 14:37   #39
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg har nå etter ti år i Norge lært meg at nordmenn har verdens største nasjonalego, og jeg har de siste årene tatt vare på avisoverskriftene etter den norske MGP finalen.

Bortsett fra to år så har "Tabloidmediene flest" og MGP-kvasiforståsegpåere spådd hvert eneste år at Norge kommer til å vinne den internasjonale finalen.

Herreguuuud, Norge trodde at Guri Schanke ville vinne den internasjonale Finalen. "Fordi hun er jo så feiende flott" :mongostemme: Hun tapte ikke fordi østblokklandene stemte på hverandre, akkurat. Men godt å alltid ha en unnskyldning klar.

Alexanders sang er ikke særlig original i MGP sammenheng. Kombinasjon av "etnisk" musikk med fele og folkedans er blitt utprøvd hvert år av mange forskjellige land i MGP. Det er slettes ikke noe nytt. Og om utenlandske tilskuere ser det fantastiske i "Frikar" vet jeg også ikke helt.

Ikke at det er en dårlig sang- for all del- men jeg tror i internasjonal finale hadde Tone hatt mer sjanse. Om enn kun for utseendet, skjørtet og puppa.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 21:50   #40
Frost

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg har nå etter ti år i Norge lært meg at nordmenn har verdens største nasjonalego, og jeg har de siste årene tatt vare på avisoverskriftene etter den norske MGP finalen.

Bortsett fra to år så har "Tabloidmediene flest" og MGP-kvasiforståsegpåere spådd hvert eneste år at Norge kommer til å vinne den internasjonale finalen.

Herreguuuud, Norge trodde at Guri Schanke ville vinne den internasjonale Finalen. "Fordi hun er jo så feiende flott" :mongostemme: Hun tapte ikke fordi østblokklandene stemte på hverandre, akkurat. Men godt å alltid ha en unnskyldning klar.

Alexanders sang er ikke særlig original i MGP sammenheng. Kombinasjon av "etnisk" musikk med fele og folkedans er blitt utprøvd hvert år av mange forskjellige land i MGP. Det er slettes ikke noe nytt. Og om utenlandske tilskuere ser det fantastiske i "Frikar" vet jeg også ikke helt.

Ikke at det er en dårlig sang- for all del- men jeg tror i internasjonal finale hadde Tone hatt mer sjanse. Om enn kun for utseendet, skjørtet og puppa.

Er det ikke derfor land deltar, for å prøve å vinne?
Det er ikke alle år jeg er like fornøyd med Norges bidrag. Men i år er jeg faktisk stolt av melodien "vår", og kommer til å heie på Norge.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:48.