Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye kaffe drikker dere?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-09, 20:43   #1
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?

Og jeg drikker alt for mye kaffe Muligens en liter om dagen..

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 00:07   #2
Holca
Nybegynner

Holca sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Holca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Må ha en latte om dagen ja!

Holca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 14:42   #3
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg drikker 1-2 kopper om dagen. Nykokt kaffe er nesten det beste som er!

Gammel 22-02-09, 14:44   #4
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er blitt en sosial-kaffi-drikker! Det betyr at jeg kun drikker kaffi (med få unntak ihvertfall) når jeg har selskap av andre. Nesten som sånn sosial-røyking som mange gjør. Når jeg er på skolen drikker jeg 5-6 kopper på en skoledag. Før kunne jeg ikke kjøre på butikken å handle engang uten å ha kaffikoppen med meg, men den vanen/uvanen har jeg visst glemt?

Gammel 22-02-09, 14:45   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drikker kaffe 2-3 ganger i uka.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 14:50   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg studerte drakk jeg glatt to liter kaffe pr dag. (dvs 10 krus, sånn ca) - Mest i den tro at jeg skulle bli våken og bare MÅTTE komme gjennom det ene og det andre, men også fordi det var en god tilleggssyssel.

Nå drikker jeg ca 2 kopper pr dag. jeg er litt kaffesnobb og liker ikke trakterkaffe. Hjemme har vi ikke nespresso, men nykvernet kaffe i det minste.

Gammel 22-02-09, 18:00   #7
Kneazle
Passiv

Standard

Et par kopper om dagen på fri- og jobbedager. 3-4 på skoledager. Svart kaffe, latte kun til cafékos.

Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 18:12   #8
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har alltid drukket litervis med te.
Så kom nespresso'n i hus, og dermed blir det en og annen cappucino …
Kan ikke drikke kaffe etter klokka fem da, med mindre jeg skal på nattevakt!
Kaffe har en slags duracell-virkning på meg …!

Gammel 23-02-09, 10:49   #9
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2-3 kopper sort kaffe på jobb. I helgene blir det 1-2 kopper i div kaffebarer. Drikker sjelden kaffe hjemme.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 10:53   #10
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maks to kopper om dagen, normalt sett. Selvlaget latte.

Men nå tåler jeg det visst ikke så godt, så jeg kutter litt.

Gammel 23-02-09, 15:04   #11
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Jeg drikker en cappuchino eller en latte om dagen. Noen ganger to ganger for dagen.
Ønsker meg kaffemaskin, men tror ikke jeg kommer til å drikke så fryktelig mye mer. Litt mer kanskje..?

Gammel 23-02-09, 15:16   #12
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg drikker mye kaffe. MYE. Mitt eneste nyttårsforsett var å drikke litt mindre. Jeg drikker bare mørkbrent, svart kaffe, og kan ikke fordra sånne latte-nespresso-sjoko-krem-varianter. Itte no jåleri, nei.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 13:53   #13
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drikker 2-3 kopper hver dag, og flere når jeg jobber eller er sosial på andre måter. Kaffe;

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 14:58   #14
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drikker gjerne tre krus kaffe hver dag. Typisk ett straks jeg kommer på jobb, etter etter lunsj og ett etter middag. Aldri senere enn kl. 19, da får jeg problemer med å sovne.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 15:21   #15
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også Nespresso, og det gjør at jeg, som før bare drakk kaffe hjemme om vi hadde gjester, nå både drikker en espresso hver morgen, en kaffe latte midt på dagen i helgen og ellers gjerne en kaffe etter middag.

På jobb drikker jeg kaffe til lunsj, og muligens en latte fra Stockfleths om jeg har lyst til å skjemme meg selv bort.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 15:39   #16
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drikker ikke kaffe.
Jeg kan derimot være rå på te-drikking til tider.

Gammel 22-02-09, 15:43   #17
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Drikker ikke kaffe jeg heller.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 15:47   #18
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Min definisjon på kaffe er: Halvpart kaffe, halvpart kald melk og to teskjer med sukker oppi. Sånne drikker jeg to om dagen.

En gang i uken blir det en ordentlig Latte som jeg kjøper et sted.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 17:39   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan trygt si at min kaffedrikking har endret seg etter at LeCube kom inn på kjøkkenet vårt ja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-09, 15:57   #20
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Drikker ikke kaffe, men te derimot.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11.