|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Og jeg drikker alt for mye kaffe
|
|
|
#2 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Må ha en latte om dagen ja! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker 1-2 kopper om dagen. Nykokt kaffe er nesten det beste som er!
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg er blitt en sosial-kaffi-drikker! Det betyr at jeg kun drikker kaffi (med få unntak ihvertfall) når jeg har selskap av andre. Nesten som sånn sosial-røyking som mange gjør. Når jeg er på skolen drikker jeg 5-6 kopper på en skoledag. Før kunne jeg ikke kjøre på butikken å handle engang uten å ha kaffikoppen med meg, men den vanen/uvanen har jeg visst glemt?
|
|
|
#6 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Da jeg studerte drakk jeg glatt to liter kaffe pr dag. (dvs 10 krus, sånn ca) - Mest i den tro at jeg skulle bli våken og bare MÅTTE komme gjennom det ene og det andre, men også fordi det var en god tilleggssyssel.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Et par kopper om dagen på fri- og jobbedager. 3-4 på skoledager. Svart kaffe, latte kun til cafékos. |
|
|
|
#8 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg har alltid drukket litervis med te.
|
|
|
#9 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?2-3 kopper sort kaffe på jobb. I helgene blir det 1-2 kopper i div kaffebarer. Drikker sjelden kaffe hjemme.
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Maks to kopper om dagen, normalt sett. Selvlaget latte.
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker en cappuchino eller en latte om dagen. Noen ganger to ganger for dagen.
|
|
|
#12 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker mye kaffe. MYE. Mitt eneste nyttårsforsett var å drikke litt mindre. Jeg drikker bare mørkbrent, svart kaffe, og kan ikke fordra sånne latte-nespresso-sjoko-krem-varianter. Itte no jåleri, nei. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker 2-3 kopper hver dag, og flere når jeg jobber eller er sosial på andre måter. Kaffe; |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Jeg drikker gjerne tre krus kaffe hver dag. Typisk ett straks jeg kommer på jobb, etter etter lunsj og ett etter middag. Aldri senere enn kl. 19, da får jeg problemer med å sovne.
|
|
|
#15 |
|
♡
|
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Vi har også Nespresso, og det gjør at jeg, som før bare drakk kaffe hjemme om vi hadde gjester, nå både drikker en espresso hver morgen, en kaffe latte midt på dagen i helgen og ellers gjerne en kaffe etter middag.
|
|
|
#18 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Min definisjon på kaffe er: Halvpart kaffe, halvpart kald melk og to teskjer med sukker oppi. Sånne drikker jeg to om dagen. En gang i uken blir det en ordentlig Latte som jeg kjøper et sted.
|
|
|
#20 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hvor mye kaffe drikker dere?Drikker ikke kaffe, men te derimot. |
|
|
|