Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Bluens første voksenkjole

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 23:40   #1
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Bluens første voksenkjole

Åååå! Kjempe flott

Gammel 25-02-09, 23:42   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Wow, jeg er mektig imponert. Gleder meg til å se flere kreasjoner fra deg også.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 23:42   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjempefin og kjempeflink!

Gammel 26-02-09, 00:36   #4
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Wow
Du er bare råflink- og så flott du var i kjolen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 01:31   #5
tutta
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 02:46   #6
Lita
Passiv

Standard

Lekker! Du får si i fra når du åpner nettbutikk!
Jeg blir gjerne kunde!

Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:30   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herlighet! Den var utrolig lekker.

Gammel 26-02-09, 09:30   #8
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Er imponert over hvor fort du behersket symaskina!

Kjempefin kjole!

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:21   #9
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Wow, du er helt utrolig!

Jeg har også nettopp sydd meg kjole, men skal ikke legge ut bilde av den nei.

Gammel 26-02-09, 11:26   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Najade, her.

Flott kjole, spesielt imponert over hvor fint den satt på kroppen din.

Ikke ment fornærmende, jeg bare innbiller meg at å sy er en ting, men at den sitter pent er noe annet?

Samme tenkte jeg når jeg så bildet. Utrolig imponerende. Du ser jo ut som en proff syerske jo.

Hva brukte du som mønster? Og hvordan sydde du på det båndet? Mellom delen eller bare på delene? Har du ett bakstykke og to forstykker for å få den til å sitte så pent foran?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:28   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hva brukte du som mønster?

Se forrige innlegg. Jeg tegnet rundt en kjole (brettet dobbelt) og lagde mønster sjøl. Fronten består av to deler, delt under brystet, og ryggen er delt i to på langs. Båndet er sydd på etter at jeg sydde sammen de to frontdelene - bare vanlig rettsøm. Båndet er jo helt uelastisk, men det går greit å få på kjolen allikevel takket være fleecen i ryggen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:31   #12
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Utrolig fin!

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 11:34   #13
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Wow, dette var en skikkelig fin kjole. Er veldig imponert over den

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 21:47   #14
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Se der ja! Kjempefin, og ammeåpningsfunksjonen gjorde den ikke mindre imponerende!

Gammel 26-02-09, 21:48   #15
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Kjolen er kjempefin!! Jeg skulle så gjerne vært like fingernem.

Hvordan får du tid til alt forresten?

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 10:22   #16
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Hvordan får du tid til alt forresten?

Hva da "alt"? Jeg har permisjon, og det viser seg at babyen min er såpass glad i babygymmen at det går an å sy litt. (Det er ikke uten grunn at jeg kjøpte enda en babygym denne uka, via FP. ) Og så nedprioriteres husarbeidet med hard hånd.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-09, 20:51   #17
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kjempeflott altså - gøy å få det til!

Gammel 01-03-09, 21:00   #18
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjempefin kjole! Jeg (som i utgangspunktet ikke eier håndarbeidsferdigheter) får lyst til å lære meg å sy.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 15:19   #19
Lotta67
Mamma til to tette

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lotta67 er litt kul
Standard

Hei Elinblu, så kjekt å se deg! har meldt meg inn her kun fordi jeg så du hadde postet innlegg her! :-) Og så håper jeg jo å bli kjent med amnge andre også, da.

Lotta67 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 23:28   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knallfin kjole!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.