|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
godt brukt
|
Sv: Når fremmede gråter ...
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Har det på samme måte som deg.
|
|
|
#4 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når fremmede gråter ...Jeg vil helst være alene hvis det skulle skje at jeg begynte å gråte offentlig.
|
|
|
#5 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Når fremmede gråter ...jeg har aldri opplevd det og vet vel ikke helt hva jeg ville jgordt.
|
|
|
#6 |
|
Nattrangler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan vel bare signere denne.
|
|
|
#7 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Og var det"feil" takler jeg det greit. Jeg vet at jeg tråkker inn i privatsfæren til folk, men jeg synes det er viktig å vise at det er noen som bryr seg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Joda. Jeg forventer jo at vedkommende sier i fra om h*n ikke vil snakke. Noen ganger skjer det. Personen smiler tappert gjennom tårene og påstår at "det går heeelt fint altså!" |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Tante Sofie
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Det er bedre å bli avvist som en velmendende fjott - enn aldri våge ta sjansen på å bli avvist som en velmenende fjott...
|
|
|
#11 |
|
Ute på tur
|
Sv: Når fremmede gråter ...Det vil i de fleste sammenhenger være helt naturlig for meg å spørre hva som er galt og om det er noe jeg kan gjøre.
|
|
|
#13 |
|
saftig
|
Sv: Når fremmede gråter ...Hvis det hadde vært meg som gråt (nå har jeg aldri grått offentlig) så ville jeg helst at folk skulle overse meg. Jeg vet ikke om jeg hadde sagt noe hvis jeg hadde opplevd at en voksen fremmed gråt. Det kommer nok an på situasjonen. Et barn, derimot.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når fremmede gråter ...Det "verste" som kan skje er jo at personen gir beskjed om at han/hun vil være alene. Og da får man vel respektere det.
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Når fremmede gråter ...Det er litt forskjellige varianter ute og går, her som alle andre steder. Hvis en person sitter åpenlyst og hulker foran kasseapparatet eller er oppløst i tårer ute på toalettet, ville det sannsynligvis være naturlig å spørre om man kan hjelpe på noen måte. Spesielt hvis det var på et mindre sted der man har høyere takhøyde for å bry seg (både om og med, for den del).
|
|
|
#16 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Der er jeg enig med deg
|
|
|
#17 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Når fremmede gråter ...Med mindre personen tydelig hadde vist at h*n ikke ønsket kontakt, så hadde jeg henvendt meg og spurt hvordan det gikk med personen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Når fremmede gråter ...Lurer litt på hvordan jeg ville ha reagert ved en slik beskjed? Det tror jeg ikke man vet før man er i en slik situasjon... For jeg tror kroppen kan reagerer veldig ulikt på slike ting
|
|
|
#19 |
|
søt
Sv: Når fremmede gråter ...Altså, det skal jo ganske mye til for å begynne gråte i offentlighet. De aller fleste liker vel å være alene eller sammen med noen de kjenner som kan trøste. Jeg vil derfor anta at man gjerne vil ha hjelp hvis man gråter offentlig. Hjelp til å komme seg et sted, eller rett og slett bli trøstet slik at man kan hente seg inn.
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når fremmede gråter ...Jeg gikk forbi en mann som gråt en gang. Men dette var sent på ettermiddagen i ett belastet område, så siden jeg hadde datteren min med meg turde jeg rett og slett ikke å gå bort.
|
![]() |
|
|