|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?
Jeg tror ikke på at stammen i mennesket, det som kjennnetegner selve kjernen i den du er, forandres så voldsomt noen gang i livet, så at jeg kan forandres til noen som ikke er glad i den jeg var glad i, vil jeg ikke gå for.
|
|
|
#22 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slutter man å være glad i noen?For mitt vedkommende, så har jeg faktisk sluttet å være glad i flere. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Det tror jeg også.
|
|
|
#24 |
|
Guardian of the galaxy
|
*fundere* Nei, jeg mener ikke "å bry seg om", selv om det egentlig ikke er så veldig langt unna heller. Men jeg tenker på den lille fliken av kjærlighet som jeg mener alltid ligger igjen, selv om det er aldri så uønsket, uansett hva en person foretar seg eller gjør.
Hvis jeg faller ut av "glad-i-registeret" ditt blir jeg veldig molefonken.
|
|
|
#25 |
|
Peppy!
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg har sluttet å være glad i mange jeg. Og ikke på grunn av gruff, men fordi jeg etterhvert slutter å kjenne de (mister kontakten), og nå bryr jeg meg filla om de, for å være ærlig. Ekskjæreste for eksempel, som jeg en gang var veldig, veldig glad i. Etterhvert ble han mer som en bror og god venn, og jeg fortsatte å være sammen med ham bare fordi jeg ikke ville såre ham. Så en dag flyttet jeg for å studere, og da gjorde jeg det slutt (møtte egentlig en annen, men hey, hva han ikke vet osv). Så var jeg fortsatt glad i ham, brydde meg om ha, var trist fordi han var trist, og så etterhvert gikk han i glemmeboken. Nå bryr jeg meg virkelig ikke om ham på noen som helst måte. Kun en fremmed, en jeg kjente for lenge siden. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg mener jo at det ikke går an å gradere hvor glad man er i noen. Man er enten glad i dem eller ikke. Man liker dem mer eller mindre, og man bryr seg om dem mer eller mindre. Men man er glad i eller ikke glad i.
|
|
|
#27 |
|
Passiv
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg slutter ikke å være glad i folk, tror jeg. Ikke de jeg har vært ordentlig glad i. :funderer: Selv om jeg ikke kjenner dem lenger, ønsker jeg dem alt godt, og ville blitt lei meg om det skjedde dem noe vondt. |
|
|
|
#28 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg liker å se hva dere tenker om saken.
|
|
|
#29 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Altså; man er skrudd sammen ulikt. Det som gjelder for en gjelder ikke for andre, også når det gjelder følelser.
|
|
|
#30 |
|
Live and let live
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg tror det går an å slutte å være glad i noen etter tid, men at man fortsatt på en måte bryr seg. Det kan være godt å vite hvordan det går med mennesker som en gang var en stor del av livet mitt, uten at jeg egentlig har noe behov for å noen gang se dem igjen, møte dem igjen, eller noen sinne føle noe for dem igjen.
|
|
|
#31 |
|
Guardian of the galaxy
|
Hæ? Virkelig?
|
|
|
#32 |
|
"De"
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg tror at om man avslutter et forhold uten vonde følelser opphører heller ikke de gode følelsene ovenfor denne personen. Jeg er fremdeles glad i alle mine ekser.. med unntak av han som bedro meg med venninnen min.
|
|
|
#33 |
|
Guardian of the galaxy
|
Men jeg tenker på alle typer forhold til alle typer personer her altså.
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det trodde jeg også |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg kan slutte å være glad i noen ja. Det kan gå fra varme gode uselviske følelser til total likegyldighet. Noen ganger har jeg vært glad i noen som ikke har vært en bra person og da blir det til likegyldighet etter hvert. Selv om det ikke er ofte altså, jeg er fortsatt glad i de fleste ekskjærestene mine.
|
|
|
#37 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Den ene eksen min sluttet jeg å være glad i lenge før jeg dumpet ham. Jeg har ikke engang vurdert å være glad i ham etter det.
|
|
|
#38 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#39 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Slutter man å være glad i noen?Å være glad i noen må jo være mer enn å ønske de alt godt? Jeg ønsker alle, absolutt alle, alt godt, men jeg er søren meg ikke glad i alle for det. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Guardian of the galaxy
|
Så du har sluttet å være glad i noen én gang.
|
![]() |
|
|