Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Black design

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-09, 14:17   #21
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Black design

Turiform har i tillegg til sengetøy og håndklær også duker, brikker o.l av god kvalitet. Jeg tror at jeg har sett Turiform på Bohus også

Hva med servietter og lys? Cleo har velldig god kvalitet, synes jeg
Sia har vel både pyntesaker, servietter o.l? Har ikke sjekket om jeg finner noen hjemmeside, men mange små "nips-butikker" har det merket, tror jeg

Gammel 02-03-09, 15:56   #22
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker Black design. Er fornøyd både med kvalitet og pris.

Gammel 02-03-09, 18:41   #23
Matir
Aktiv

Medlem siden: Nov 2008
Matir er litt kul
Standard

Jeg har det meste i black design.
- Møbler
- Lysestaker
- fruktskål
- glasskål
- krydderholder
- duker
- servise
- rammer
- bilder
- lys

Og sikkert mer som jeg har glemt!

Ingenting er ødelagt, eller blitt stygt. Det ser like nytt ut nå som da jeg kjøpte det. Det eldste jeg har, er vel 5 år, tenker jeg.
Møblene er i god kvalitet, det samme er serviset. Det vises ikke at det er brukt.
Lysestakene blir jo ikke slitt i den forstand da!
Dukene er like fine etter vask. Ingen fargetap. (bruker milo, som anbefalt)

Er det noe mer du lurer på, så spør

Matir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 18:50   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Black design er litt, tja, 90-talls... ?
Butikken på nærsenteret her er nedlagt nå.

Jeg liker godt Sia.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:50   #25
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt enig i at BD føles litt 90-talls for meg. Kvaliteten har jeg inntrykk av er veldig bra sammenliknet med prisen på produktene. Turiform har mye fint innen sengetøy og ting til badet.

Jeg vet jo ikke hvor dere har butikk, ei heller hva salgs type kunder dere har, men personlig er jeg fryktelig lei av alt som skal være shabby chic, og er mye mer glad i Alessi, Eva Trio/Solo, Menu o.l.

Gammel 02-03-09, 21:18   #26
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Har ikke noe av det merket selv, men de har en egen butikk på kjøpesenteret i nærheten her. Den har ligget der i flere år, så regner jo med den går bra.

Kvaliteten har jeg inntrykk av at er bra, og de har mye utvalg.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 21:20   #27
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja, kanskje. Er ikke helt meg heller, men samtidig så liker jeg at det finnes litt ulikt å velge i. At ikke alt er shabby feks. Det er tydeligvis flere som liker det her inne.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 21:24   #28
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

sia har kjempemasse fint.

Gammel 02-03-09, 21:36   #29
gojenta
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2009
gojenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Black design er det mye fint hos...

gojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 21:55   #30
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg føler også det. Mulig det er fordi jeg hadde mye Black design på 90-tallet og nå er veldig lei det. Men, kvaliteten ja, den er bra. Ser like bra ut nå som når jeg fikk det for mange år siden.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 22:27   #31
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg foretrekker Sia foran Black design ja. Tror de er litt mer i tiden uten å være hypermoderne. Har faktisk hele fem bilder fra Sia på veggene, og en del småstæsj. Stilen der er vel en blanding av moderne og chabby chic eller hva det nå heter.

Gammel 04-03-09, 21:44   #32
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Synes at Black Design har mye fint, og at prisen står i forhold til kvaliteten ( som er bra). Men kjenner at jeg begynner å gå lei enkelte av produktene. (De har f.eks de samme lysestakene i butikken nå, som vi fikk i gave for flere år siden).

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 07:09   #33
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Butikken på nærsenteret her er nedlagt nå.

Jeg liker godt Sia.

Jeg er enig med deg. Jeg synes Black Design er på vei ut i "småbutikkene" her, ikke på vei inn. Vi fikk en del Black Design til bryllupet for 5 år siden, og kvaliteten på produktene er nok helt ok. Men jeg liker mye bedre Sia, ja .

Gammel 06-03-09, 07:29   #34
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det burde forresten vært flere butikker som selger GreenGate.

Gammel 06-03-09, 11:55   #35
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Takk for at dere hjelper meg.
Har fått noen kataloger, og venter på en god del, synes det er litt vanskelig å plukke ut. så det kommer nok til å ta sin tid. Vil gjerne ha flere tips. spesielt innen gaveartikkler.

Gammel 06-03-09, 16:06   #36
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Trodde de solgte Black design på Fagmøbler i Elverum jeg. Gjør de ikke det lenger?

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-09, 18:42   #37
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Helle, her.

Trodde de solgte Black design på Fagmøbler i Elverum jeg. Gjør de ikke det lenger?

Fant ikke Elverum i lista da jeg så over forhandlere i allefall. Fant Kongsvinger og Gjøvik, men hverken Elverum eller Hamar fant jeg der.

Gammel 09-03-09, 22:13   #38
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har likt Black Design tidligere men er ikke helt der nå. Du ber om tips til andre og mine forslag er

www.housedoctor.dk som blant masse annet har sånne puter

http://www.lisbethdahl.dk/ som blant annet har

www.lenebjerre.dk

www.iblaursen.dk

Alle disse har store og mangfoldige kolleksjoner.

Gammel 09-03-09, 22:49   #39
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

http://www.nordal.eu/side7428.html
Nordal synes jeg har mye fint. BD har vel ikke akkurat fornyet seg veldig de siste årene, synes det er litt kjedelig, egentlig.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:10   #40
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Black Design er litt kjedelig, synes jeg. De har ikke forandret seg veldig de siste 10 årene, akkurat. Det blir jo litt i samme stilen som det Perfect Home eller hva det der homeparty-greien heter.

SiA er shabby chic, og det har jo vært in en stund nå. Dog er masseprodusert shabby chic kjedelig ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:16.